IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайска хиперкола предизвиква Rimac Nevera с 10 пъти по-ниска цена

GAC Aion Hyper SSR вдига 100 км/ч за 1,9 секунди и струва 176 000 долара

Китай не просто възнамерява да победи западните автомобилни производители на пазара за семейни електромобили. Той също иска парче от баницата с електрически супер и хиперколи. И един от инструментите за постигане на тази цел е хиперколата GAC Aion Hyper SSR. Това е първият наличен в търговската мрежа в Китай електрически хиперавтомобил, който излиза на цена от 176 000 долара. Това е повече от 10 пъти по-ниска цена от тази на Rimac Nevera, Pininfarina Battista или Lotus Evija, които струват дори повече от над 2 млн долара.


GAC Aion Hyper SSR


А представянето на SSR на път е наистина забележително. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,9 секунди, като това се постига благодарение на задвижваща система с 1207 к.с. и 1230 Нм въртящ момент. Тези показатели са достъпни за топ-версията на модела, която всъщност струва 190 000 долара. Базовият вариант, който струва 176 000 долара, е със същото задвижваща система, като вдига 100 км/ч от място за 2,3 секунди.

Производителят предлага и модификация за писта, която е също толкова мощна и толкова бърза колкото топ-версията, но е значително по-скъпа - 231 000 долара. Това се дължи на подобренията, засягащи основно настройките на шасито. Изданието Car News China съобщава, че SSR (без да се уточнява кой от вариантите) може да развие максимална скорост от 250 км/ч, както и да измине 506 км с едно зареждане на батерията с капацитет 75 кВт/ч.


GAC Aion Hyper SSR


Други подробности за автомобила липсват, но на снимките се виждат, че той има някои прилики с Ferrari 458, особено в червената боя, показана в рекламните снимки. В същото време вратите се отваря нагоре като на McLaren, има и активен заден спойлер, но като цяло колата е доста сдържана от стилистична гледна точка. Конструкцията е от въглеродни влакна, но теглото не се съобщава.

В салона има отопляеми и вентилирани седалки, 14,6-инчов сензорен екран на таблет и компактен 8,9-инчов пакет с дигитален приборен панел, видим над горната част на масивен, правоъгълен волан.



0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 1 година )
    Лека полека им влиза на големите автомобилопройзводители. Сега, а и до сега Тесла им го сложи, но byd и другите китайски фирми тръгват като река след дъжд. Нека са ***, но нови и с добри параметри, и Урсула (Грета Гумбер) не може да ги спре.
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Уф ... не ми се мисли, след 6-7 години, като разбни дечковци почнавт да докопват такива коли, макар и с проблеми ...