Задачата да се изберат дори 10-те най-добри двигатели, разработени в Русия, изглежда лесна на пръв поглед. Но тъй като прегледът на наличните предложение обхваща не само масовите автомобили, но и тези, които така и не стигат до пазара, задачата стана значително по-трудна. На помощ идват автомобилните експерти Влад Самарин и Михаил Баландин, които предлагат по пет двигателя и съответната обосновка.
10-те най-добри автомобилни двигатели, произведени в Русия (ГАЛЕРИЯ):
ЗМЗ-4022.10
Но „номенклатурно-бюрократичният” модел 3102 все още разчита на специален двигател, който не напразно попада в този списък. Връхната точка на двигателя 4022.10 е системата за запалване с предкамерна горелка - интересно, малко проучено и много рядко нещо.
Техническите характеристики на двигателя са по-красноречиви от всякакви думи: в сравнение със ЗМЗ-24Д мощността се увеличава с 10 "коня", а средният разход на гориво намалява с 2 л/100 км, т.е. , до 8,5 л/100 км. В резултат на това новата Волга ускорява до 100 км/ч четири секунди по-бързо от своя предшественик, а максималната ѝ скорост е 152 км/ч.
Но „номенклатурно-бюрократичният” модел 3102 все още разчита на специален двигател, който не напразно попада в този списък. Връхната точка на двигателя 4022.10 е системата за запалване с предкамерна горелка - интересно, малко проучено и много рядко нещо.
Техническите характеристики на двигателя са по-красноречиви от всякакви думи: в сравнение със ЗМЗ-24Д мощността се увеличава с 10 "коня", а средният разход на гориво намалява с 2 л/100 км, т.е. , до 8,5 л/100 км. В резултат на това новата Волга ускорява до 100 км/ч четири секунди по-бързо от своя предшественик, а максималната ѝ скорост е 152 км/ч.


0