IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

20 коли, които губят най-много от стойността си за 5 години

Обезценяването се усеща най-вече при автомобилите от по-висок клас

Колкото по-висока е първоначалната покупна цена на един автомобил, толкова повече пада неговата стойност. Този списък с модели, съставен от експертите от компанията CarEdge, е доказателство за това. Луксозните превозни средства са склонни да губят 40, 50 и дори 60% от стойността си само за 5 години, като причините за това са най-различни. Основната обаче е, че с годините тези автомобили стават все по-скъпи за поддръжка. А малцина биха рискували да платят голяма сума за кола на старо, която върви и със скъпи сметки за ремонти и обслужване.

В следващия списък са посочени 20 автомобили, като е посочена каталожната им цена за пазара в САЩ, както и стойността им при препродажба след 5 години. Така може да се добие реална представа за тяхното поевтиняване.


20 коли, които губят най-много от стойността си (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Вместо цяла статия с изброени модели, можеше да кажете 1 изречение. Лимузините губят най-много стойност.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Стад ( преди 6 месеца )
    Нормално , все премиум клас за хора с пари, на петата година ,като изтече гаранцията и я махат , без значение дали за скрап , на морга или на някой в България за чисто нов внос.
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Патурко ( преди 6 месеца )
    Реалната обезценка на посочените модели е около 65-70%! Личен опит!
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Илиян ( преди 6 месеца )
    Красноречиво, доминират премиум немски автомобили.
  • #21
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Хсххд ( преди 6 месеца )
    Хахаха те изброените нямат прилични алтернативи от Азия. Нз какво се вълнувате толкова. Те хората които си ги купуват, надали се интересуват обезценяване.
  • #20
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Инфинитито е повече френско Ренде отколкото японска кола. Така, че където Рено се е намесило, там всички страдат. Изключвам Дачия. Там единствено цената отговаря на качеството.
  • #19
    13 rate up comment 0 rate down comment
    До 18 ( преди 6 месеца )
    И Инфинитито е японско, но да, схванахме намека ти, че немските коли са бездънни ями за пари.
  • #18
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Правете си сметката ( преди 6 месеца )
    В класацията има само една японска и то, защото е електрическа, всипко друго е "немско качество". Заблуждавайте се още..
  • #17
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Лисан ( преди 6 месеца )
    И що така само немски кошари! Нали са много убави!?!?
  • #16
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    MythBusterчо - къде в статията или в коментарите преди твоя видя да се споменава Тесла?!?! "Сам се пръд лю разпръдва" както е казал народа! И между другото, на много хора Тесла са ни антипатични, не толкова заради самите коли, а заради болните им фенове които никога не са се докосвали до тесла,а даже и да са се докосвали, никога няма да си купят тяхна кола! Просто сте досадни! Пръд льо!