IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

20 коли, които губят най-много от стойността си за 5 години

Обезценяването се усеща най-вече при автомобилите от по-висок клас

Колкото по-висока е първоначалната покупна цена на един автомобил, толкова повече пада неговата стойност. Този списък с модели, съставен от експертите от компанията CarEdge, е доказателство за това. Луксозните превозни средства са склонни да губят 40, 50 и дори 60% от стойността си само за 5 години, като причините за това са най-различни. Основната обаче е, че с годините тези автомобили стават все по-скъпи за поддръжка. А малцина биха рискували да платят голяма сума за кола на старо, която върви и със скъпи сметки за ремонти и обслужване.

В следващия списък са посочени 20 автомобили, като е посочена каталожната им цена за пазара в САЩ, както и стойността им при препродажба след 5 години. Така може да се добие реална представа за тяхното поевтиняване.


20 коли, които губят най-много от стойността си (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Учудени, че повечето са немски?! Между другото се чудя на хората, които си купуват немско. Прецакват се 3 пъти. 1. Дават нереално висока цена 2. Ремонтите и обслужването на тези коли много скъпи 3. При препродажба вземат малко пари. Така, че нещата не са никак добре, ако човек мисли интелигентно икономически. Оставам с впечатление обаче, че повечето собственици на немското си чешат егото и си галят самочувствието, т.е. избиват яки комплекси със скъпите и необмислени покупки на немски коли.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Най много губят стойност електрокарите.
  • #13
    5 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Ти като прочете какво разбра? Преди пет години повече или по-малко тесли са се продали от изброените автомобили в класацията или си съгласен със онзи който твърдеше че няма достатъчно петгодишни тесли за да влязат в статистиката? Нали все обяснявате как цените на електромобилите се сриват и няма кой да ги купи, затова било по-добре да се инвестира в премиум от друга марка? Както виждаш, Не стига че едно време хората са дали повече пари за Тесла отколкото за mercedes, но не са изгубили от цена
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До MythBuster ( преди 7 месеца )
    Вземи и прочети бавно и внимателно статията. Явно в момента шофираш на автопилот Теслата си и четеш между редовете.
  • #11
    14 rate up comment 1 rate down comment
    до #6 ( преди 7 месеца )
    Темата относно обезценяването е интересна, независимо дали за американски или европейски пазар се отнася. И в Европа е същото и добре че е проблема с доставките на чипове, че тези автомобили все пак да задържат малко по-висока цена. Преди 2020 г имаше Мерцедеси, които на петата година се предлагаха на цени от около 30% от първоначалните. И проблема е точно от скъпите поддръжки, не че Ауди, Мерцедес и БМВ не са хубави автомобили. Виж при Лексъс е друго - хубави, здрави и евтини за поддържка.
  • #10
    13 rate up comment 4 rate down comment
    До#6 ( преди 7 месеца )
    Повечето модели ги има и в Европа. Така, че това, че е американска класацията в случая не важи. Явно си германофилче на което не му е удобна истината за немското. Между другото и в Европа ги има тези класации и странно защо и там немското е преоладаващо с най-голямо обезценяване. Там ще кажеш сигурно нещо друго, че руснаците и Путин са виновни правейки нарочно така да подкопавят Германистан.
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    През 2018 година Tesla е продала 245,240 но щом казваш че през същата година са продадени повече s класа на mercedes porsche-та, аудио осмици и bmw-та 7 които са оглавили тази класация, може пък и да си прав, откъде да знам!
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Обичайните заподозрени - немските кошници, които винаги са били водещите в подобни класации. Определено има причина да е така и всеки, който поне малко разбира от коли знае защо е точно така.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 4: Много просто - няма достатъчно 5-годишни Тесли за статистика.
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    3, тебе лично итенресува ли те американския пазар? Едно че там се предалгат модели, които в Европа ги няма, дори и да ги има, не са 1:1 и още ред други неща, които са твърде спецефични за там. Англия може да е била в ЕС, но там заради обранто двжение колите си се продават предимно там и бананови републики като БГ, където няма правила (или поне се спазват). Опитай да регистрираш кола с обратен волан в Германия или Франция. А темата за русофили / фоби.. е прсото модерна в наши дни.