IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите победиха всички в новите тестове на Green NCAP

Китайските BYD Act 3 и ORA Funky Cat спечелиха максималните 5 звезди

Независимата организация Green NCAP публикува резултатите от оценките, извършени на най-новите моделите, които са били подложени на специални тестове, за да измери тяхното въздействие върху околната среда. В последната серия на тестваните превозни средства са включени и два китайски електрически автомобила, които се продават в Европа. Това са BYD Act 3 и ORA Funky Cat, като и двата получиха най-високите оценки - 5 звезди. Това се случи и с останалите автомобили с нулеви вредни емисии.

Green NCAP обяви и оценките на 4 автомобила с традиционно задвижване - Mercedes E-Class 300D 4Matic, Audi A6 50 TDI quattro, Skoda Kamiq 1.0 TSI и Dacia Jogger 1.6 hybrid. Всички те са взели 3 звезди, с изключение на седана на Audi, който заработи само 2.


Резултати от новите тестове на Green NCAP (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 4 - И кажи ми, с това име вярваш ли, че ще са безпристрастни. Все едно да създам "Агенцията на атеиститие, з апроучване вредата от религиите" - Нещо не си мисля, че имат безпристрастни мотиви ...
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До 2 - Предлага се на доста места из Европа. Ей сега бях в Лисабон и имат представителство. Ако някой иска, мжое да си я купи от там и да я докара във варна за 2-3 седмици. Даже и с шипинга, ше е на далавера.
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Ти как предлагаш да се казва агенция, която измерва замърсяванията и вредата върху околната среда на автомобилите?" - Агенция за измерване на замърсяванията и вредата върху околната среда?
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Предлагате заради липса на зарядни станции за електромобилите да се карат хибриди, които трябва да се зареждат 10 пъти по-често и са необходими 10 пъти повече зарядни станции. - Не. Това го предлагаш ти, в типичния стил, на хленчещ дъртак-милениъл, дето се хваща за една кукичка и почва да "разсъждава" и да бори вятърни мелници. Спести си мъките и спри да спамиш. Една статия не мога да видя, без да проверя, какво мислят хората и да си изтипосан ти. Ти не си "хората".
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Гостенина нямал пет секунди време веднъж на две седмици да включи електромобила да се зарежда и след това още пет секунди да го изключи като се зареди плащайки 9 лв за 300 км, но пък сега всяка седмица пълни по 30 лв в резервоара за пет минути за да мине 150 км. Постоянно обясняват че ще стигнат по-бързо до морето, Но до един ще се съгласни да спрат за 10 минути някъде по пътя, ако някой ги почерпи по кафе сладолед и хапване и им даде 50 лв за загубеното време.
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Знам че няма да ми отговорите, защото липсва всякаква логика в твърденията ви. Предлагате заради липса на зарядни станции за електромобилите да се карат хибриди, които трябва да се зареждат 10 пъти по-често и са необходими 10 пъти повече зарядни станции. Никой няма да си купи електромобил защото ежедневно кара по 1 000 км и предпочита за 5 мин да спре да зареди бензин вместо за 40 ток, Но въпреки това изминават само по 10 000 на година и пълнят резервоара по-рядко от веднъж месечно
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    До 1 и 4. Много ми е интересно, как в изказванията ви електромобилите зареждат само с въглищен ток и ще създадат недостиг като станат много, от което ще се вдигне и цената на тока, както и производството от въглища. По тази причина предлагате да се забранят електромобилите и да се произвежда синтетично гориво за което трябва около 30 пъти повече електрическа енергия. Но пък за синтетичното гориво се ползва само зелена безплатна и излишна енергия и нито грам въглища. Ще ми обясниш ли логиката?
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    До 3. Ти как предлагаш да се казва агенция, която измерва замърсяванията и вредата върху околната среда на автомобилите? Кой друг цвят би и подхождал повече? Забелязваш ли че прави измервания и казва цифри, лишени от емоции и пристрастност. Само цифри и факти без излишни внушения на приказки и обещания.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 7 месеца )
    В Индия пък се намира най-голямата слънчева ферма и какво от това? Що за простотия написа сякаш това коренно променя нещо то е ясна посоката, но аз пиша за сега, че са си на въглища докато са произвеждали тези коли и в такива сравнения би било справедливо да се отчита
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Независимата организация Green NCAP" - Не казвам, че не са прави. Просто посочвам, че имат странно име ... може и да са независими, ама безприсрастни ... ъъмм еммм ... аммм ....