IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите победиха всички в новите тестове на Green NCAP

Китайските BYD Act 3 и ORA Funky Cat спечелиха максималните 5 звезди

Независимата организация Green NCAP публикува резултатите от оценките, извършени на най-новите моделите, които са били подложени на специални тестове, за да измери тяхното въздействие върху околната среда. В последната серия на тестваните превозни средства са включени и два китайски електрически автомобила, които се продават в Европа. Това са BYD Act 3 и ORA Funky Cat, като и двата получиха най-високите оценки - 5 звезди. Това се случи и с останалите автомобили с нулеви вредни емисии.

Green NCAP обяви и оценките на 4 автомобила с традиционно задвижване - Mercedes E-Class 300D 4Matic, Audi A6 50 TDI quattro, Skoda Kamiq 1.0 TSI и Dacia Jogger 1.6 hybrid. Всички те са взели 3 звезди, с изключение на седана на Audi, който заработи само 2.


Резултати от новите тестове на Green NCAP (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    РУК ( преди 33 минути )"При добро организация може и ГОЛЯМА част от нощното потребление да се измести през деня"
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 20 ( преди 7 месеца )
    Той естествено няма в предвид това което не може да се спре, а примерно зареждаемите коли да се зареждат доколкото може през деня
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    "При добро организация може и голяма част от нощното потребление да се измести през деня" - да, заводите с непрекъснат цикъл на работа го правят от лоша организация, а не защото цикъла на работа е непрекъсваем! И всички ще си лягаме по здрач или ще ползваме свещи за по-добра организация! Що не спреш да коментираш неща които не са ти ясни,а? Аман от теоретици вече!Седиш си бъркаш в носа и правиш топче, па седнеш напишеш какво изчоплил!Пий ги тия хапчета редовно бе!
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    В този момент само фотоволтаиците и АЕЦ Козлодуй произвеждат 110% от използваната в България енергия. Тоест е възможно през голяма част от годината индустрията да работи с беземисионна енергия. Казвам без емисионна защото АЕЦ Козлодуй работи с чиста, но не и възобновяема енергия. При добро организация може и голяма част от нощното потребление да се измести през деня за да се намали съвсем работата на въглищата, въпреки че през следващите 10 години не виждам начин да ги затворим напълно.
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Шваба, напълно си прав. Трябва за всеки един модел да се отчитат абсолютно всички емисии както от производството, така и от експлоатацията. Да задължат всички фотоволтаици и батерии да се произвеждат, а електромобилите да се зареждат само с възобновяема енергия. Щом само за една година България успя заради високите цени на тока да инсталира толкова много фотоволтаици, че в момента на писането на това мнение в късна есен следобед фотоволтаиците да произвеждат повече от АЕЦ Козлодуй, значи може
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 месеца )
    Крайно време е да си осъвременят методите - продължават да не отчетат емисиите канцерогенните финни частици от износване на гуми и спирачки, а също и емисиите от производство на електричество. Затова и се стига до безумието "автомобили с нулеви вредни емисии". А в реалността електромобил с 5 звезди на практика има по-високи канцерогенни емисии от хибрид с 3 звезди, заради по-високото си тегло.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    До 14. Няма лошо. Аз също не еднократно съм заявявал че с нетърпение чакам евро-7. По изискванията му всеки производител ще трябва да назове колко е въглеродния отпечатък за производството на автомобила и батериите му, а също и колко ще е въглеродния отпечатък за рециклирането им и къде ще се извърши. Тогава ще лъснат доста истини, някой от които доста грозни. Не съм против и дори съм привърженик зареждането на електромобилите да става с 100% възобновяема енергия.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    "Една статия не мога да видя, без да проверя, какво мислят хората и да си изтипосан ти. Ти не си "хората". Да видя дали съм разбрал правилно. Не искаш да разбереш какво мисля аз, защото не мисля като тебе а искаш да четеш само мислите на такива които мислят като тебе? Май си пропуснал онази сентенция, че ако в един екип двама мислят еднакво, значи единият е излишен. Нито пък че в спора се ражда истината. Е то аз не съм съгласен с нещата, които съм изброил и питам за логиката която стои зад тях?
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 7 месеца )
    Поредната простотия написа както писах аз съм за електромобилите, не съм за синтетични горива и не съм казвал, че тока е само от въглища, че да внушаваш такива лъжи, но трябва да се отчита дяла им при такова сравнение
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 11 ( преди 7 месеца )
    Голяма далавера няма що, 50 К евро с "шипинга" ама важното е да е китайска