IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри авангардна поточна линия за електромобили

Новото съоръжение включва гига-преса и машини за изработване на твърдотелни батерии

Toyota днес разкри производствената си линия за електрически превозни средства със следващо поколение батерии и няколко нови технологии в Япония. Новата демонстрационна линия може да възвести нова ера в производството за японския автомобилен гигант, който се стреми да настигне своите американски и европейски съперници в надпреварата при електромобилите.


Toyota разкрива авангардна поточна линия за електромобили


Един от акцентите на новата линия е технологията за леене на гигапреса в завода в Миочи, която марката обяви през юни 2023 г. Леенето на гигапресата се отнася до използването на големи отливки от една част за основните структурни компоненти и цели намаляване на теглото, подобряване на структурната цялост и рационализиране на производствения процес.

Toyota твърди, че има „богатство от познания“ за формите, използвани за формоване под ниско налягане и леене под налягане. Марката очевидно е усъвършенствала технологиите за отливане от производството на двигатели. Съобщава се, че с гига леене времето за производство на формата ще намалее от 24 часа до само 20 минути.


Toyota разкрива авангардна поточна линия за електромобили


Производителят на автомобили ще използва също собствена технология за анализ, за ​​да подобри качеството на отливките, целейки намаляване броя на дефектните продукти. Бъдещите електромобили на Toyota ще използват модулна структура от три части за предната, централната и задната част, която очевидно „намалява процесите и увеличава производителността“.

0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 11 месеца )
    Заради цената, затова. Гигакастингите на Тойота едва ли ще се самонапукват като тези на Тесла. И да, когато Тойота прави нещо, това е най-доброто, защото Тойота си прави нещата както трябва. А когато ги прави Тесла обикновено са недоразумения, защото приоритета на Тесла е сензацията, а не добре разработения продукт. Други въпроси имаш ли?
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Забравих да питам, защо toyota ще произвежда по тази най-скапана технология мега кастинг с гигапреса? Това нали беше най-голямата глупост на света? Трябва да хвърлят автомобила при всеки удар. Или е глупост само когато го прави Тесла но когато го прави toyota това е най-доброто на света?
  • #4
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 11 месеца )
    "Нали се сещаш че само за миналата и тази година Тесла ще произведе повече от 3,5 милиона?" Нещо не се сещам.. миналата произведе 1.3 милиона. Тая година нещо не ги виждам да произведат "повече от" 2.2 милиона. А за 20-те милиона през 2030 - ха-ха-ха-ха!
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Какво ще се случи казваш! За разнообразие ще вземе да си изпълни обещанието и до 2030 година ще вземе да произведе 3,5 милиона електромобила? Нали се сещаш че само за миналата и тази година Тесла ще произведе повече от 3,5 милиона? А не ДО 2030, а само ЗА 2030 са планирали да произвеждат 20 милиона електромобила. Toyota не може да смогне да си произвежда бензиновите автомобили за което има 100-годишен опит и се чака по една година за corolla и 5 години за круизър, а ти говориш за електромобили
  • #2
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 11 месеца )
    Тойота обръща дебелия край. Това което причини на ГМ и Фолсваген, сега ще се случи и на Тесла.
  • #1
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тойотаджийчета, иронията е голяма, нали?