IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри авангардна поточна линия за електромобили

Новото съоръжение включва гига-преса и машини за изработване на твърдотелни батерии

Toyota днес разкри производствената си линия за електрически превозни средства със следващо поколение батерии и няколко нови технологии в Япония. Новата демонстрационна линия може да възвести нова ера в производството за японския автомобилен гигант, който се стреми да настигне своите американски и европейски съперници в надпреварата при електромобилите.


Toyota разкрива авангардна поточна линия за електромобили


Един от акцентите на новата линия е технологията за леене на гигапреса в завода в Миочи, която марката обяви през юни 2023 г. Леенето на гигапресата се отнася до използването на големи отливки от една част за основните структурни компоненти и цели намаляване на теглото, подобряване на структурната цялост и рационализиране на производствения процес.

Toyota твърди, че има „богатство от познания“ за формите, използвани за формоване под ниско налягане и леене под налягане. Марката очевидно е усъвършенствала технологиите за отливане от производството на двигатели. Съобщава се, че с гига леене времето за производство на формата ще намалее от 24 часа до само 20 минути.


Toyota разкрива авангардна поточна линия за електромобили


Производителят на автомобили ще използва също собствена технология за анализ, за ​​да подобри качеството на отливките, целейки намаляване броя на дефектните продукти. Бъдещите електромобили на Toyota ще използват модулна структура от три части за предната, централната и задната част, която очевидно „намалява процесите и увеличава производителността“.

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 5 месеца )
    Колко зарядни и колко сервиза има Тесла в България? Сега. Не утре, не 2029 или каквото друго решите да си изсмучите от пръстите. Сега нека да видим колко сервиза има Тойота? Тъста има Тойота от 2007 г, нам си коя употреба. Получи писмо преди две години, в което пишеше как да си запази час и да му сменят обтегател на колана. Нека да попитам, ако трябва да ви оправят задната камера на Тесла в сервиз, къде ще отидете? В САЩ са имали кампаниа и всички модел 3 са минали през физически сервиз (800 000
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до Mythbuster ( преди 5 месеца )
    Това, че Тойота си прибраха колите, щото уж им падали колелетата, не означава, че има дори 1 случай такъв. Ако искаш пробвай да намериш. А си спомням за доста тесли доставени с липсващи чаркове от спирачките. И изобщо какво е това хвалене на нещо, че се прави масово. Та тя и чалгата е масова. И тъпите американски поп парчета. Това прави ли ги качествени?
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    PLAID ( преди 5 месеца )
    Форми леете - добре. Купета от 3 чарка сглобявате - отлично. Само остава и коли да почнете да правите.
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Но най-важният въпрос, как ще накривят шапката на Тесла със смешните си количества? Докато не си поставят за цел 50% продажби на електромобили от портфолиото си, са просто смешници. Тази цел трябваше да бъде поставена още преди 10 години и днес Тесла вероятно нямаше да съществува. Но кажи дали си съгласен дори с тези 3,5 милиона до 2030 година или все още мислиш като преди две години, че и това е глупост. Аз моето мнение не съм го променил за 10 години, А ти за последните две?
  • #12
    6 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Ха-ха-ха, изкара аргумент. Значи смяташ че toyota до 2300 година ще произведе 70 милиона автомобили с ДВГ и 3,5 милиона електромобила, заради регулаторни изисквания, при положение че според вас още днес покрива евро 7 и няма никакви проблеми за разлика от останалите, а от 2030 година нататък ще продава водородни ? Нали никой не търсеше електромобили и модата им щеше да отмине до 2030 година И светът да премине на ДВГ и синтетично гориво и toyota нямаше да се занимава с глупости по думите на шефо
  • #11
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 5 месеца )
    "Защо въобще е нужно toyota да прави електромобили" Защото "свръхинтелигентните" законодатели на основните им пазари го изискват. Айде, детска радост, изчерпа си кредита за отговори на глуповати въпроси за днес.
  • #10
    6 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Разбира се че имам други въпроси. Кога ще дойде това светло бъдеще на водородните автомобили? Нали обещанието на toyota беше през 2020 година да продава по 1 милион броя на година, а от 2015 година да произвежда твърдотелни батерии с 1 000 км пробег. Вече обещанията са за 1500 км ама батериите ги няма и все още са за светлото бъдеще. Най-сериозно питам кога според тебе ще дойде това светло бъдеще и продължаваш ли да вярваш на лъжите на toyota след като толкова пъти те лъга?
  • #9
    6 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Дори ако те изпревари някоя лята джанта на магистралата, няма да има никакъв проблем щом на нея пише toyota. Тя произвежда най-добрите падащи колела на света.
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Знаем че toyota прави всичко в името на печалбата нямаше нужда да ни го напомняш че и оборски тор ще прав, ако се купува и ще е най-добрият за ядене, А вие ще се скъсате да го хвалите защото на него пише toyota
  • #7
    6 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Изпадаш в технически подробности. Като искаш включи и по миналата година. Важното е че toyota си е поставила за цел да постигне 3,5 милиона кумулативни продажби на електромобили 10 години по-късно отколкото ги е постигнала Tesla, А ти обясняваш често я те обърнала дебелият край и чакаш какво щяло да и се случи на Тесла. Но да се върнем на важното. Защо въобще е нужно toyota да прави електромобили, като допреди две години напълно ги отричаше? Нали бяха най-голямата глупост А водородът беше бъдеще