IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко са стрували първите масови коли в началото на XX век?

Тези автомобили оказват огромно влияние върху индустрията по това време

Някога автомобилът се възприемаше като чудо и благодарение на високата си надеждност можеше да работи десетилетия. Автомобилите се справяха успешно в условия на офроуд, работеха като таксита и изминаваха стотици хиляди километри, без да се развалят. Всичко това техните собственици получаваха на определена цена. Нека видим кои са първите автомобили, променили индустрията, ставайки масови в началото на XX век и колко са стрували те.


Колко струваха първите масови автомобили (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Значи още не сме стигнали немците от 1970 които със шест заплати правят 10 хиляди марки и това без да вкарваме инфлацията защото и ако тя се сметне тези 10 хиледи марки стават 25 хиляди лева.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Мемфис ( преди 7 месеца )
    Е, то излиза, че колите са били два пъти по- евтини от времето на комунизма у нас: при средна заплата 110 франка и стойност на колата 3500 франка, за да си купиш това БИЖУ е трябвало да работиш три години! По времето на комунизма за да купиш една руска ***- жигула трябваше да работиш ПЕТ години със заплата от 105 лв/ на млад инженер! А и отделно, щеше да я получиш, като платиш авансово 1500 лв и за двайсет години, до като ти дойде реда да я имаш за пенсионирането ти! Младите- четете!!!!
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Обедняване или алчност?
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ако предположим че човек дава 10тина заплати за автомобил е очигледно да се карат коли втора рака в Бг. Друг е въпроса че повечето са над 20 год и са трошки, но ако хората си купуваха коли за 10-20К лв, автопарка щеше да изглежда по добре, основно от към техническо състояние. Това че заплатата тук не стига за една година работа да си купиш свясна нова кола пак си е друга тема на разговор. Поне има Дачия което си е някакъв избор
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 7 месеца )
    За Модел Т, 350 долара през 1920 година се равняват на 5.372 долара днес...
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    ако купуваш автомобил като семеен автомабил и си физическо лице и теглиш кредит лизинг както искаш го наричай това е сигурен признак че не си финансово стабилен и по добре да се насочиш към вторичния пазар изключая случаите когато си финянсово обезпечен и имаш личен автопарк от няколко автомобила и всеки един от тях се ползва в зависимост от предназначението му и подържаш висок стандарт на живот и за теб е въпрос на социален статус периодично да подменяш автопарка с нови модели
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Навремето Трабанта струваше 5600 лв при 220 лв средна заплата у нас са нужни 26 заплати, а германеца само за 6 заплати си е купувал ФВ Костенурка, което е много по-хубава кола.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Живанши ( преди 7 месеца )
    В общи линии г/д същото е положението и днес. Ситроена 12 средни заплати от тогава. Сега средната заплата е 2600евро във Франция, което по 12 е 31хил. евро. За тия пари има ситроени на ново. Плюс минус същата работа.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Какво да кажем за хората които карат втора ръка коли като R129 за 30 000 евро. Тапатси а?
  • #1
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Факт ( преди 7 месеца )
    Сега е много по лесно да си купиш кола заеми разсрочени плащания лизинги нм си кво.Втора кола днес карат само тапатсите.