IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия иска 80% от бензиностанциите да имат зарядни за електромобили

Правителството има за цел 15 милиона електромобила по пътищата до 2030 година

Германия иска да стане първата страна в Европа, която налага зарядни устройства за електромобили в почти всички бензиностанции на нейна територия. Германският канцлер Олаф Шолц обяви плана за разширяване на зареждането на електрически превозни средства в страната на автомобилното изложение в Мюнхен.


Германия иска 80 процента от бензиностанциите да имат зарядна станция за електромобили


Ройтерс съобщава, че Германия планира да въведе закон, изискващ бензиностанциите да разполагат със зарядни устройства за електрически автомобили, с цел по-нататъшно навлизане на електрическите коли. Канцлерът Шолц каза, че Германия ще стане „първата страна в Европа, която въвежда закон, изискващ операторите на 80 процента от всички бензиностанции да предоставят опции за бързо зареждане с най-малко 150 киловата за електрически коли“.

Той обаче не посочи срокове за инициативата. Германия има 90 000 обществени зарядни станции, но правителството иска да има 1 милион обществени зарядни станции до 2030 г. Съобщава се, че правителството също има за цел да има 15 милиона електромобила по пътищата до 2030 г., но този план също изостава, тъй като Германия към момента има по пътищата си едва около 1,2 милиона електромобила по данни от края на април тази година.

Всичко това идва след като Германия по-рано внесе възражение в последния момент срещу предложената забрана за продажба на автомобили с вътрешно горене в Европа след 2035 година.

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Иначе, бавно и славно, може би се приближаваме до това, което реално ще се случи. Електро няма да се наложат масово, но ще останат като алтернавини на ДВГ за тези които искат.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    2, 3-ти, обощено, народа си го е казал: "Създай по-добър капан за мишки и света щв утъпче пътека до твоята врата". Колкото до Германия, в момента зелените бързат да пробутат и прекарат каквото могат, защото повече власт няма да видят. Посредата на мандата са, а сътвориха толкова поразии вече. Освен твърдият им 10-12% електорат, няма някой, който да ги понася.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    MythBusterчо - в демократичния свят ръчкат пазарните закони!!! В робията в която си свикнал и настояваш да живееш, ръчкат робовладелците!!Ако едно нещо неможе да се наложи на пазара само,то значи,че е не е толкова добро,колкото се опитва да го изкарат! С ръчкане,субсидии,рестрикции,забрани за паркиране,заграбване на парко места, принуждаваш хората да правят нещо,но в един моемент ще им писва!Германците са търпеливи хора,но като им писне обикновенно избират някой който прави световни войни ....
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    Политиците не само в Германия,а в цяла Европа са все по далече от реалността!Нещата силно започват да приличат на един строй от който в България още не сме се измъкнали изцяло!Само, че ако при бай Тошо, едно нещо като не станеше за една петилетка, правихме петилетката 10 години, то сега просто се наливат едни пари,само и само да стане!Накрая всички плащаме чужди прищевки,които в повечето случаи се оказва,че въобще не носят очаквания резултат!
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Ами трябва някой да ги ръчка автопроизводителите, защото скоро Китай ще ги настигне и задмине, ако се мотат още. Ако бяха започнали този процес заедно с Тесла, сега вероятно за Тесла щяха да знаят само 1% от хората защото щеше да е отдавна фалирала. Китайците щяха да крадат технологии за производство на батерии от германците и японците и никой нямаше да обръща внимание на китайските ментета батерии и електромобили. А сега германците се молят за технологии на китайците и Тесла