IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия иска 80% от бензиностанциите да имат зарядни за електромобили

Правителството има за цел 15 милиона електромобила по пътищата до 2030 година

Германия иска да стане първата страна в Европа, която налага зарядни устройства за електромобили в почти всички бензиностанции на нейна територия. Германският канцлер Олаф Шолц обяви плана за разширяване на зареждането на електрически превозни средства в страната на автомобилното изложение в Мюнхен.


Германия иска 80 процента от бензиностанциите да имат зарядна станция за електромобили


Ройтерс съобщава, че Германия планира да въведе закон, изискващ бензиностанциите да разполагат със зарядни устройства за електрически автомобили, с цел по-нататъшно навлизане на електрическите коли. Канцлерът Шолц каза, че Германия ще стане „първата страна в Европа, която въвежда закон, изискващ операторите на 80 процента от всички бензиностанции да предоставят опции за бързо зареждане с най-малко 150 киловата за електрически коли“.

Той обаче не посочи срокове за инициативата. Германия има 90 000 обществени зарядни станции, но правителството иска да има 1 милион обществени зарядни станции до 2030 г. Съобщава се, че правителството също има за цел да има 15 милиона електромобила по пътищата до 2030 г., но този план също изостава, тъй като Германия към момента има по пътищата си едва около 1,2 милиона електромобила по данни от края на април тази година.

Всичко това идва след като Германия по-рано внесе възражение в последния момент срещу предложената забрана за продажба на автомобили с вътрешно горене в Европа след 2035 година.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 8 месеца )
    Германия - бита карта! От върха на промишленост и икономическа мощ, сега славно ще си намерят следващ "ръководител" (дано да знаеш превода на немски). Не знам имаш ли представа от икономика, общуваш ли с някой извън комантарите тук, но проблемите се задълбочават.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 8 месеца )
    MythBuster, ами ако не искаш да дадеш? Защо насила от всички? Искаш своето дете да не го даваш девширме на империята, като говорим с примери от семейството за икономически фантазии (това е потресаващо, дано мама, тате и жената не видят това, децата също). И защо като има полза в ел. колите всички не са се втурнали така, както се втурнаха в биткойн и лалета? А за тока, не знам какъв е този излишък, но моите приятели са с норма колко ток да ползват дома си в Германия?! Гасят лампите в магазините..
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    MythBusterчо,ако последните 15 години парите които се наляха в САЩ и ЕС за субсидии,държавни фондове за финансиране на разработки,спасяване на фалиращи фирми в тази сфера,в субсидиране на развитието на производство на синтетични горива и инсталиране на солари на всеки покрив, днес щеше да е решен проблема със замърсяването от автомобилния транспорт!Няма да се изненадам ако зад цялото тичане към електрификация се крие поредния лобизъм,както Катаргейт!Сигурен съм,че ще научим скоро!
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    РУК-Е(наобратно), смяташ ли че фотоволтаиците щяха да са на толкова ниски цени днес, ако преди десетина години не бяха наляти толкова милиарди? Ще ми обясниш ли защо нулевите цени на тока са лошо нещо за икономиката която ползва ток за промишлеността и транспорта си? Ще ми обясниш ли каква ти е печалбата да отглеждаш деца! Защо влагаш толкова финанси и нерви, като първите 15-20 години не ти носят никакви ползи? Същото е и с тези технологии за ВЕИ и електромобилите. ЗА ДА ПОЛУЧИШ ТРЯБВА ДА ДАДЕШ!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    До 7. Това за тока е най-смешната опорна точка при положение че Германия е най-големият износител на енергия в Европа и един от най-големите в света. Имат толкова много излишна енергия, че точно заради пазарните механизми при излишъци се налага да я пласират на отрицателни цени на съседите си. Смяташ ли че в точно този момент електромобилите са проблем, а не решение. Осъзнаваш ли че в един и същ момент плащат милиарди на някой да им ползва тока и други милиарди за внос на горива?
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Опасно е да се зареждат електрички в близост до бензиностанция, да дори 1:10000000 да е вероятността от проблем.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Германия е приключила държава. От локомотива на Европа се превърна в тротинетката на ЕС. Англосаксите за пореден път я унищожиха. Двете световни войни го правеха успешно и в момента е така. Най-големите им страхове са да се съюзят немските технологии с неизчерпаемите руски ресурси.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Дойчланд ***!
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    А ток откъде? От въглищните централи, които ги отвориха, защото си затвориха ядрените и плащат най-скъпия ток в Европа. Къде са зелените и защо не протестират срещу въглищата, които най-много замърсяват? Явно не им е платено за това. Шолц и Байдън се договориха да взривят Северните потоци и сега Германците купуват отново руски газ, но втечнен от американците и на тройна цена. Не случайно Германия е в рецесия последните 9 месеца и нещата стават още по-зле и по-зле и копаят дъното неуморно.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 8 месеца )
    Не е точно така. При смартфоните китайците бяха много назад, но сега Шаоми и Хуауей са световна сила. Но ако старите производители бяха започнали по-сериозно преди 10 години, сега положението им щеше да е много по-добро. Но за това се иска прозрение, а към онзи момент само Мъск видя или повярва какво ще е бъдещето. Той отвори вратата, докато останалите тънеха в самодоволство.