IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическият наследник на Passat ще получи комби-версия

Новият вариант на ID.7 беше заснет без никакъв камуфлаж

Гамата на Volkswagen ID.7 скоро ще бъде разширена - към седана ще се присъедини и дългоочакваното семейно комби. Електрическият модел ще бъде представен след дни - през септември на автомобилното изложение IAA в Мюнхен, но сега бе е забелязана в Германия по време на финални тестове. Снимките бяха распространени от Carscoops .


VW ID.7


Новият Volkswagen ID.7 в своята комби-версия не е покрит с камуфлаж, така че е възможно да се види екстериорът на автомобила. Подобно на седана, той се отличава с рационализиран дизайн с плавни линии на каросерията. Задното му стъкло е леко наклонено и покрито със спойлер отгоре.

Предната част на комбито и неговият интериорен дизайн са същите като при седана Volkswagen ID.7. Разбира се, версията с пет врати ще е по-просторна, а багажникът ѝ ще е по-голям. Моделът ще бъде електрическа алтернатива на новия Volkswagen Passat B9, който ще се предлага само като комби.

Очаква се версията на Volkswagen ID.7 с голям багажник да дебютира в две версии със задно задвижване. Базовата версия ще има мотор с мощност 204 конски сили и батерия с капацитет 82 kWh и ще може да изминава около 600 км с едно зареждане.


VW ID.7


По-скъпата версия ще бъде оборудвана с двигател с мощност 286 конски сили и батерия с капацитет 91 kWh, като пробегът ѝ ще достигне 700 км. Все още не е известно дали комбито Volkswagen ID.7 ще получи и топ модификация със задвижване на четирите колела с мощност 400 к.с.

Производството на комбито ще бъде създадено в Емден, където наскоро започна да се сглобява седанът Volkswagen ID.7. Началната цена на електрическия автомобил ще бъде под 60 000 евро.


0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Хайде тогава като си нямаш идея как се зареждат литиево йонни батерии, да не спориш с хора които знаят за тях повече от 99% от хората? И какво общо има софтуера с това което аз съм написал? Можеш ли при нужда да си заредиш автомобила До 100% преди дълго пътуване или не можеш? Разбира се че можеш. Можеш ли да зададеш на софтуера всяка останала нощ, когато нямаш нужда от целия капацитет на батерията, да се зарежда до 80% или произволен процент например 63%? Можеш. С какво не си съгласен тогава?
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    MythBusterчо - хабер си нямаш от софтуера контролираш зареждането на повечето електрически автомобили, зареждането и разреждането на батерията и т.н.! Ама хабер си нямаш!Само теорийки, клипчета, картинки! Фани два три пъти щепсела,повозисе, па разправяй!И да сравняваш батерия на кола с такава на телефон или винтоверт?!?Пак ти казвам хабер си нямаш от СОФТУЕРА който се грижи за батерията на колата!Аз от СОФТУЕРА който се грижи за батерия на винтоверт, признавам си, не разбирам!
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Къде видя Тесла? За toyota с 1500 км пробег говоря. Също така за батерията на телефона, винтовертът и лаптопа. Ти твоите батерии до колко ги зареждаш?
  • #9
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 6 - Ае браччееед ... ся разбрахми та, чи много га искаш таз тесла, ама стига веке само спми тука
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    range = dead на комжито ...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 8 месеца )
    WLTP е 52% градско и общата средна скорост е 47 км/ч
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Е как пък реши че 20% от батериите не се използват никога? Напълно възможно е да ги използваш при нужда. Това да не ги използваш без нужда е препоръка, а не забрана. Не препоръчително да държиш дълго време батерията на 100% заряд, но е напълно приемливо през нощта да я заредиш до 100% ако ти предстои дълго пътуване сутринта, за да минеш повече километри до първото зареждане. На бърза зарядна станция няма особен смисъл да зареждаш над 80%, заради загубата на време, а не по друга причина.
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 8 месеца )
    батериите се зареждат най-много до 90% и се използват до не по- ниско от 10%, което означава че 20% от батерията не се използват никога...при 82квч батерия това означава че на практика се използват около 66квч...за кола с тоя размер средния разход е около 20квч/100км, което прави около 330км реален пробег...
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До #3 ( преди 8 месеца )
    Затова има сертифициран цикъл по който се измерва разхода при всеки модел. По същата логика, какво ще каже този, движейки се с 200 км/ч? Като цяло 700 км пробег звучи добре
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 8 месеца )
    Зависи какво разбираш под "реални" :D. Ако е с 90 км/ч едва ли ще са под 600 км но при 140 км/ч може и 350 км да няма..