IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW T7 California получи 2 плъзгащи се врати и хибридно задвижване

Новият бус засега е само концепция, серийната версия ще излезе догодина

След като вдигна доста шум през последните месеци, Volkswagen най-после представи новия T7 Calufornia, като това стана на изложението за каравани в Дюселдорф. Засега бусът е само концепция, която се различава значително от настоящия модел, а догодина ще излезе и серийният вариант.


Volkswagen T7 California Concept


Германският производител не разкрива пълните характеристики на модела, но дава да се разбере, че това ще бъде кемперът, който през 2024 г. ще стъпи на пазара в Европа.Голямата новина е добавянето на втора плъзгаща се врата от лявата страна на микробуса. Предишните версии включваха кухня по дължината на фиксираната страна, като тя е на същото място и в T7 California Concept.

Инженерите на Volkswagen обаче са я преместили назад, за да има повече място зад предните седалки. За допълнителен ефект, индукционната печка, мивката, хладилникът и чекмеджетата вече са достъпни както отвън, така и отвътре. Включена е и газова готварска печка , както и 230-волтов щепсел отвън.


Volkswagen T7 California Concept


С добавянето на втората плъзгаща се врата VW представя новата California като концептуален автомобил с три зони. Първа зона съществува от дясната страна, където пътниците могат да влизат и излизат ежедневно, както се прави с всеки микробус. През уикендите тази зона се превръща в отворена палатка с тента с един стълб, простираща се навън и хвърляща сянка върху вратата.

Трета зона е другата страна на микробуса, където е поставена новата плъзгаща, като там се намира мястото за готвене и хранене.А втората е пространството между предните седалки, които се въртят на 180 градуса и задната пейка, която се превръща в легло. Седалките също могат лесно да се свалят за допълнително пространство и, разбира се, има алуминиев покрив.


Volkswagen T7 California Concept


Той разполага с LED светлини и USB гнезда за захранване и се управлява от мултифункционален таблет в задната част на микробуса. От него се командват всички функции на микробуса, като той е монтиран на въртящо се рамо за по-лесен достъп и управление. Собственикът може да се откаже от него и да управлява всичко това от приложение за смартфон.

Volkswagen не разкрива подробности за задвижващата система на California Concept, като посочва единствено, че това е първият модел в историята на семейството с plug-in хибридно задвижване. Стандартният Multivan T7 eHybrid комбинира 1,4-литров двигател с един електрически мотор, за да генерира комбинирани 215 к.с., като пробегът са на ток е 50 км.


Volkswagen T7 California Concept


От компанията допълват, че „всички задвижващи системи на Multivan“ ще бъдат налични, когато California влезе в производство през 2024 г. Това означава, че купувачите могат да изберат чисто бензинови или дизелови двигатели в допълнение към eHybrid.

Засега няма яснота кога официално ще бъде представен серийния вариант, както и кога ще започне неговото производство. Също така, по-късно ще станат ясни и цените на модела.


Още снимки на концептуалния бус - вижте в галерията:


0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Баце, не си много наясно. Виж както правят хората в другите държави. Остави я България. Тия подредените места дето казваш тея са с баните и паркингите, с ток и канализация са пълен шит! Това са места за тежки кемпери. Смисълът на мини кемпера е да бъде мобилен и да може да ходи на места където не може да се ходи с голям кемпер. Малкият кемпер трябва да е як и проходим като джип. Да може без проблем да минава по горски пътища. Да може да ходи в планината, по язовири и реки и в пустинни райони.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гацо Порът ( преди 1 година )
    до 3 , vw-тата добре са се научили , не ги мисли ... тва ако знаеш кви кинти е само базата , ами като започнеш да си докупуваш разни неща свет ще ти се завие ... моделът не е предвиден за ганьовската безпътица , ами за едни други подредени държави с къмпинги дето има бани и тоалетни на фаянс , магазинчета , ток , паркоместа ...
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Напишете в google: Mitsubishi Delica 4x4 off road и ще видите какво значи истински мини кемпер и как се прави. Тия вече са класика в някой държави и цените им растат щото хората се усетиха че са много добри въпреки че са на по 30 и повече години. VW имат още много да се учат.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Този бус/кемпер има смисъл само ако направят версия с голям дизелов двигател поне 2.0-2.5, и задвижване 4х4 с блокажи и бавни скорости. Също и повдигнато подсилено окачване и офроуд гуми като на джип поне едно 31 инча. Тогава вече наистина става автомобил за приключения. Както има такава версия на Мерцедес Спринтер и хората си я оборудват за кемпер. Иначе е просто една играчка за асфалт с която не можеш стигнеш до никъде. Пък да му сложат 1.4 бензин е просто смешно.
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    1.4 ли, ми добрее