IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия никой не иска 4-цилиндров Mercedes-AMG C63

Електрификацията не помогна на спортния седан, чийто продажби са „близки до нулата“

Измина почти година от представянето на Mercedes-AMG C63 S E Performance и само няколко седмици от пускането му на пазара в Германия. Отчетите на местните дилъри относно продажбите на този нов модел обаче звучат обезсърчително, съобщават германските медии.


 Mercedes-AMG C63 S E Performance


При топ-версия на новото поколение на C-Class използваният досега туин-турбо V8 двигател беше заменен от хибриден агрегат (PHEV), включващ 4-цилиндров двигател и електромотор, с който спортният седан трябва да се бори срещу 6-цилиндровото BMW M3. В Mercedes вярваха, че потенциалните купувачи ще пренебрегнат намаления брой цилиндри при C63 S за сметка на по-голямата мощност, но не познаха.

Очакванията им обаче не се оправдаха, поне що се касае до пазара в Германия. Изданието MB Passion Blog съобщава, че поръчките за електрифицирания седан в момента де движат „близо до нулата“. Дилърите на Mercedes са на мнение, че пониженият интерес към C63 S се дължи на факта, че неговият конкурент от BMW предлага превъзходна стойност по отношение на задвижване, цена и премиум качество.


 Mercedes-AMG C63 S E Performance


C63 S E Performance произвежда комбинирани 680 к.с. от 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор и монтиран отзад електрически мотор, което го прави най-мощната C-Class, правена някога. За сравнение неговият предшественик разчиташе на 4,0-литров туин-турбо с 510 к.с. Заради хибридната система обаче новият седан обаче е много по-тежък – 2129 кг срещу 1690 на предишното поколение, което е с чист ДВГ.

Проблем за Mercedes е и цената – оборудваният с най-модерна технология Mercedes-AMG C63 S E Performance започва от 114 888 евро, докато сравнимото BMW M3 Competition xDrive стартира от 100 300 евро. Разликата от близо 15 000 евро също прави баварския конкурент много по-желан, въпреки че неговите 6 цилиндъра развиват 170 к.с. по-малко от електрифицираното AMG.


0 от 500
  • #32
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Шофер ( преди 1 година )
    С моя двг с едно зареждане минавам 1000км с рлектричка това е невъзможно с нея се минава тройно по малко
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    МитЕ: в общи линии ме питаш що аджеба Била продава повече пластмасови торбички отколкото Луи Витон продава кожени ;) По-сериозно моля :)
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Умникът на мама успя да събере 150 л като зареди веднъж и половина 80 литров резервоар, като всеки път закъсва, защото не го пълни като му светне лампата, а чака да свърши и последната капка, за да спира по-рядко. Колко пъти да ти се обясни че повече от 400 км не можеш да минеш което е 2,5 пъти зареждане по твоята логика, но дали ще е заредиш половин резервоар, 1/3 резервоар, 1/4 резервоар, една пета резервоар, и да не продължавам до безкрай, ще спреш за ЕДНО зареждане! Общо 3 пъти за 450лв!
  • #29
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    И понеже отивам на кафе и ви изоставям AMG е SEL 6.3 "The Pig" и W124 "The Hummer" и "Black Series" и т.н. това е AMG - брутално, шумно, лудо. електромоторче на двойка мотор... ами не, не е! И феновете са на ясно. И на ръководството на Мерцедес им светна и казаха, че V8 ще се появи отново при фейслифта вероятно 26та. GO WOKE - GO BROKE! Тва е и така трябва да бъде!
  • #28
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Не знам казусът и не ме интересува. Не съм го измислил аз това име. А какво казват клиентите за електрическите мерцедеси? На тях държавата дава ли им същите стимули? Или ги дава само на Тесла и затова само тя има продажби? Пак не ми отговори? Захвана се да ме обясняваш нещо за името, за опаковката, оправдания оправдания оправдания оправдания оправдания, но нищо съществено за съдържанието под опаковката, заради което Тесла е най-продавания автомобил или поне един от най-продаваните.
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Мхм ( преди 1 година )
    Бензинката в гаража си си има туби щото е лесно преносимо високо калорично гориво.Наливам тубите гравитационно за 5-10 минути и изчезвам а за електричката в мрежата и трябва 10 часа да се зарежда.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Добре ще ти го кажа така, трябва ми резервоар и половина. 1.5 пъти ще заредим както вие зареждате до 80% щото за последните 20% половиният ви час ще стане 3 часа ;) а на мен половината резервоар 3 минути с плащането ;)
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ха-ха-ха, я да ми обясните Как се зарежда половин път? Тръгвате с празен резервоар сутринта от гаража, защото нали е бензинка и никога не ви трябва заредена. Карате с строгопожелателен 15 л на 100, който е невъзможен при шофиране с 200 км в час. Всички говорят за около 20 л.,, но от мен да мине нека са 15. Първият път спирате да напълните още при тръгване и на 400 км ви светва лампата. Обяснете ми как минава те останалите 600 км с половин спиране за зареждане и Какво по дяволите означава това?
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    МитЕ... ако твърдиш, че Mercedes C63 S E Performance W206 е AMG, значи не знаеш нищо за марката :) Казах ти това е Бъдвайзер с Дилън Мулвени. Ако не си запознат с казуса на Бъд, провери го - същата работа! ТОВА НЕ Е AMG и клиентите го казват повече от ясно!
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До MythBuster от 13 ( преди 1 година )
    Прав си, сбърках сметките! Ще зареди 1,5 пъти! Сбърках и за Теслата, ще зарежда 4 пъти! Пак ли почваме с това, какво изкарваме и какво имаме? Ако нямаш за Тесла, то аз имам, но не ме кефи. Не бих си и взел! Като видя телевизора вътре и ... до там. За останалото не ми се пише...