IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия никой не иска 4-цилиндров Mercedes-AMG C63

Електрификацията не помогна на спортния седан, чийто продажби са „близки до нулата“

Измина почти година от представянето на Mercedes-AMG C63 S E Performance и само няколко седмици от пускането му на пазара в Германия. Отчетите на местните дилъри относно продажбите на този нов модел обаче звучат обезсърчително, съобщават германските медии.


 Mercedes-AMG C63 S E Performance


При топ-версия на новото поколение на C-Class използваният досега туин-турбо V8 двигател беше заменен от хибриден агрегат (PHEV), включващ 4-цилиндров двигател и електромотор, с който спортният седан трябва да се бори срещу 6-цилиндровото BMW M3. В Mercedes вярваха, че потенциалните купувачи ще пренебрегнат намаления брой цилиндри при C63 S за сметка на по-голямата мощност, но не познаха.

Очакванията им обаче не се оправдаха, поне що се касае до пазара в Германия. Изданието MB Passion Blog съобщава, че поръчките за електрифицирания седан в момента де движат „близо до нулата“. Дилърите на Mercedes са на мнение, че пониженият интерес към C63 S се дължи на факта, че неговият конкурент от BMW предлага превъзходна стойност по отношение на задвижване, цена и премиум качество.


 Mercedes-AMG C63 S E Performance


C63 S E Performance произвежда комбинирани 680 к.с. от 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор и монтиран отзад електрически мотор, което го прави най-мощната C-Class, правена някога. За сравнение неговият предшественик разчиташе на 4,0-литров туин-турбо с 510 к.с. Заради хибридната система обаче новият седан обаче е много по-тежък – 2129 кг срещу 1690 на предишното поколение, което е с чист ДВГ.

Проблем за Mercedes е и цената – оборудваният с най-модерна технология Mercedes-AMG C63 S E Performance започва от 114 888 евро, докато сравнимото BMW M3 Competition xDrive стартира от 100 300 евро. Разликата от близо 15 000 евро също прави баварския конкурент много по-желан, въпреки че неговите 6 цилиндъра развиват 170 к.с. по-малко от електрифицираното AMG.


0 от 500
  • #52
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хахаха лукс и 4 цилиндъра е те такова животно нЕма. Като добавим огромното тегло и неадекватно високата цена, то е съвсем нормално никой да не го иска това недоразумние. Все пак очаквах да има някакви продажби в немско. Там хората са толкова зле и са еко талибани, че няма на къде.
  • #51
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разбирам, да беше "нормална" кола, иде дойде! Ама ... тук уж спорт-лукс го раздаваме
  • #50
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    АМа кааак ... то природата мирродата ... икологията микологията ааа уууу туйтиунуйти ... аре рабрахте ***!
  • #49
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Край с мантрята за премиум немски автомобили премиум без мощен двигател за мерене на стърчащи атрибути не става.Официялно немците починаха.Премиум с 4 цилиндъра пълен смех
  • #48
    25 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хахаха на "спортен" модел да му прибавиш 5-600 килограма си харакири от всякъде
  • #47
    30 rate up comment 2 rate down comment
    иво ( преди 1 година )
    Тези цивилизовани и демократични лицемери св..не постоянно говорят за замърсяване околната среда а постоянно повишават мощностите на колите особено от висока класа.? На обикновеният гражданин казват - ти си послушен примерен гражданин купувай ел.автомобил трябва да пазим околната среда !- Там горе какво става не гледай и не питай това не те засяга. Брюкселските чакали са се трогнали толкова много за околната среда,че на G-7 и G-20 предпочитат лични самолети.
  • #46
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Митгеястър ( преди 1 година )
    Явно и в Германия няма толкова много *** колкото си мислех, щом не вървят тези миксери. Хората с пари които уважават себе си искат коли по 8 цилиндъра, или минимум шест. Тези флексове с по 4 цилиндъра си ги купуват само татини джендърчета, а за пасаторите на ток да не говорим.
  • #45
    26 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    2,2 тонна С-класа ахахах защо ли интересът е нулев?
  • #44
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 1 година )
    Електрически ***.
  • #43
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    амг един човек, един двигател с 4 цилиндъра няма