IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изненада - Mercedes AMG се връща към V8

Следващите плъг-ин хибриди C-Class и E-Class ще получат по-големи двигатели

Преминаването от V8 към 4-цилиндров plug-in хибрид за AMG-версиите на C-Class и към 6-цилиндрови за E-Class определено не се харесва на феновете на Mercedes. По информация на Car and Driver, година след представянето на C 63 AMG (E 63 AMG ще дебютира през следващите месеци) ръководството на германския производител вече обмисля да се завърне към V8 двигателите.


Mercedes-AMG


В Щутгарт са наясно, че само така могат да се конкурира със спортните модели на BMW и Audi. Затова и следващите „напомпани“ версия на C и E-Class, разработени от AMG-подразделението ще получат двигател 4.0 V8 битурбо M177. В момента той се поставя на AMG GT63 S E Performance и AMG S 63 – и двата плъг-ин хибрида, като развива съответно 843 и 802 к.с.

Разбира се, дори и в този случай става въпрос за хибридна задвижваща система, тъй като термичните двигатели трябва да отговарят на Евро 7, а това не може да стане без помощта на допълнителен електромотор.


Mercedes-AMG


Освен това, в Mercedes са преосмислили „електрическите“ си планове и предвиждат C- и E-Class да продължат да се предлагат с двигатели с вътрешно горене и след 2028 г. И както при AMG-версиите те също ще получат хибридни задвижващи системи.

За разлика от Mercedes, спортните отдели на двата германски конкурент всъщност изместиха 4-цилиндровите агрегати към най-компактните модели, докато горната част на гамата им се предлага поне с 6 цилиндъра. Примерите включват BMW M3 (3.0 битурбо, 6-цилиндров редови неелектрифициран), новото Audi RS 6 (за което се очаква V6 plug-in хибрид) и бъдещото M5 (4.4 V8 туин-турбо plug-in хибрид).


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Няма никаква логика от всяка гледна точка да се слага на 2+ тона АМГ, М или подобни 4 цириндров ДВГ. На тестове с 4 цилиндровия нехибриден АМГ срещу М340 харчи повече от 6 цилиндровото БМВ демек по всяка вероятност и емисиите са повече..
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    май беше чист маркетинг че спират V8 да се вдигнат продажбите че днеска има утре нема и балъците се хванаха на въдицата и сега малко кофти за феновете че няма да сме от последните динозаври на планетата а ще има нови модификации на V8 със електродвигател щом кристиан от конигсег пусна гемера с V8 значи още има много желаещи петролхеди които с удоволствие биха повозили грета в багажника си
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Понеже всеки китаец може да направи електричка 700 коня 100 киловата батерия, та да ето на Мерцедес бръмачлка V8 за стари фенове пенсионери.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 2 - Откачена работа. Някой предпочитал пвоече колите, с котио е свикнал от детските си годни и вече "антиелктрик", псоледвано от заядливи изказвания и опит, да се омаловажи даден човек. Ако искаш да изливаш злоба, отиди в БГ мама и се обяви против мъжа си ... ще имашмнго подкрепа и широко поле за изява.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 1 - Много си вървежен ...
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Митпедерастър ( преди 8 месеца )
    Ще се сетят. Никой който иска бърз премиум и не е с пола не иска миксери по 2.0 кубика и пасатори на батерии.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Ето че всички антиелектрици ще има какво да си купят и да се хвалят скоро! Ще е първият дето ще си купи бе осмака да му се радва по светофарите на червено, да слуша звука и да получава оргазъм.
  • #1
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Тая новина, май е препечатана от не много достоверен източник...