IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия никой не иска 4-цилиндров Mercedes-AMG C63

Електрификацията не помогна на спортния седан, чийто продажби са „близки до нулата“

Измина почти година от представянето на Mercedes-AMG C63 S E Performance и само няколко седмици от пускането му на пазара в Германия. Отчетите на местните дилъри относно продажбите на този нов модел обаче звучат обезсърчително, съобщават германските медии.


 Mercedes-AMG C63 S E Performance


При топ-версия на новото поколение на C-Class използваният досега туин-турбо V8 двигател беше заменен от хибриден агрегат (PHEV), включващ 4-цилиндров двигател и електромотор, с който спортният седан трябва да се бори срещу 6-цилиндровото BMW M3. В Mercedes вярваха, че потенциалните купувачи ще пренебрегнат намаления брой цилиндри при C63 S за сметка на по-голямата мощност, но не познаха.

Очакванията им обаче не се оправдаха, поне що се касае до пазара в Германия. Изданието MB Passion Blog съобщава, че поръчките за електрифицирания седан в момента де движат „близо до нулата“. Дилърите на Mercedes са на мнение, че пониженият интерес към C63 S се дължи на факта, че неговият конкурент от BMW предлага превъзходна стойност по отношение на задвижване, цена и премиум качество.


 Mercedes-AMG C63 S E Performance


C63 S E Performance произвежда комбинирани 680 к.с. от 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор и монтиран отзад електрически мотор, което го прави най-мощната C-Class, правена някога. За сравнение неговият предшественик разчиташе на 4,0-литров туин-турбо с 510 к.с. Заради хибридната система обаче новият седан обаче е много по-тежък – 2129 кг срещу 1690 на предишното поколение, което е с чист ДВГ.

Проблем за Mercedes е и цената – оборудваният с най-модерна технология Mercedes-AMG C63 S E Performance започва от 114 888 евро, докато сравнимото BMW M3 Competition xDrive стартира от 100 300 евро. Разликата от близо 15 000 евро също прави баварския конкурент много по-желан, въпреки че неговите 6 цилиндъра развиват 170 к.с. по-малко от електрифицираното AMG.


0 от 500
  • #42
    5 rate up comment 18 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ти колко често пътуваш от пълнене на резервоара до капачка докато ти свърши горивото без въобще да си слезнал от автомобила? По колко десетки хиляди километра минаваш на месец? 30 000 на месец или повече? Защото по статистика от пишещите тук, най-много се интересуват колко минават електромобилите с едно зареждане онези, които зареждат по 30 лв гориво на седмица. Но няма да си купят електромобил само и единствено защото ще трябва да го зареждат 20 пъти годишно вместо 52 пъти да сипват бензин.
  • #41
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Шофера ( преди 1 година )
    Е па ето за тва говорим ти искаш да почиваш по 40 минути или с 30 минути повече на път
  • #40
    2 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Реалисте, лицемерие е твоето. Незнайно защо смятате, че някой си купува електромобил за да е еколог. Обикновено вие хейтърите, които плюят е по електромобилите говорите най-много за екология. И незнайно защо смятате че ако някой си замени градския си автомобил с електромобил с който минава 5000 км годишно ще помогне повече на околната среда, отколкото ако някой замени дизеловия си SUV с който минава 100 000 км годишно. Точно от вторите трябва да се започне и е започнало.
  • #39
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Нека сме реалисти ( преди 1 година )
    Електроавтомобилите са дори по-голяма форма на лицемерие от това да си поръчаш Биг мак с диетична кола.На този етап са приложими само в градски условия,а относно положителното им влияние върху околната среда въпросителните са повече от отговорите.
  • #38
    9 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Хайде да те питам и тебе че не знам дали сме разговаряли преди. По колко пъти годишно ти се налага да шофираш 1000 км от точка а до точка б . Лично на мен ми се е случвало няколко пъти в живота които са по-малко от пръстите на ръцете ми, а имам навъртени над 1 милион километра.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е така де! Някой някога да е отричал че при шофиране със същата скорост с която ти ще минеш 1000 км в час за 10 часа, електромобила ще трябва да направи принудителна почивка от поне 40 минути да спре няколко пъти да зарежда? Вие сте тези които отричате че спирате за поне толкова време на всеки 10 часа шофиране. Не че е невъзможно да шофирате по толкова без почивка. Никога не съм отричал че е възможно. Но рядко някой го прави в реалността. Особено пък в България където е физически невъзможно.
  • #36
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Шофера ( преди 1 година )
    А ми с теслата минавам със същата скорост 450км с по голяма скорост 1000 ли ще мина според теб.
  • #35
    3 rate up comment 9 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До шофьора. Хайде да се обзаложим на каквото кажеш, че не можеш да минеш 1000 километра с 200 километра в час с едно зареждане. Силно се съмнявам да ги минеш и с два резервоара, Но затова не бих се обзаложил. С един обаче е абсолютно невъзможно! А да минеш 1 000 км с тесла е напълно възможно и дори документирано от Гинес. 1078 километра с 40 км в час. Ти колко ще минеш с тази скорост с един резервоар? Дали ще издържи двигателя без да прегрее?
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "МитЕ: в общи линии ме питаш що аджеба Била продава повече пластмасови торбички отколкото Луи Витон продава кожени ;) По-сериозно моля :)" А от кога найлоновите торбички в billa са станали по-скъпи от кожените чанти на louis vuitton? Не осъзнаваш ли че хората предпочитат да дадат повече пари за да си купят Тесла, вместо за по-малко пари за да си купят mercedes? Я погледни от колко започват цените на най-евтината Тесла И какъв хубав mercedes можеш да си купиш с толкова пари, а има и по-евтини.
  • #33
    1 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Сега се сетих за още един пример. Гостенина който всяка седмица зарежда за 30 лв по 12 л. Което прави 52 ходения до бензиностанцията за годината, което са 520 минути, ако зарежда средно по 10 минути с плащането, колко зареждания прави на година? А някой който си включва електромобила всеки ден в гаража 365 по 10 секунди - 60 минути на година, за да измине същите 10 хиляди километра като Гост, колко зареждания прави? Кой зарежда повече пъти че се обърках с вашата логика?