fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #47
    Турбо ( преди 1 година )
    Отговори ми на въпроса,моля.Каква е разликата на двигателите с мощности 75,100 и 150 к.с.?Не се бъзикам,тесльо.
  • #46
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Не бих вложил 30000 лева повече за електромобил,за да спестя 2,50 лв/100 от електроенергия. " Когато не можеш да смяташ не е лошо да четеш сметките на някой друг и да правиш забележка само къде е сбъркал, ако не си съгласен! Ти нали имаше гараж? Ето ги твоите сметки копирани от #36разлика 37,50 лв на ден, 10 000 лв на година. За 2-3 години избиваш разликата.
  • #45
    Турбо ( преди 1 година )
    Да не говорим този разход от 15,5 квтч/100 е с 70 км/ч и най вероятно реалния е над 20 квтч/100.
  • #44
    MythBuster ( преди 1 година )
    *До 36.Странна логика,по 7,50 на ден 2000 лева на година?Всеки ден ли ще я караш,събота,неделя,по празници,болнични, отпуски?" Ето че съм ми хващаш грешките, които са направени умишлено, уж за да не се заяждаш като съм сметнал единствено и само работни дни, но ти пак си недоволен, защото не можеш да смяташ и си мислиш че съм сметнал 365 дни! Ами щом искаш сметни и още няколко хиляди километра за събота и неделя и ексглокзии и километрите ще станат повече.
  • #43
    MythBuster ( преди 1 година )
    #Турбо, няма начин да ме разбереш! Човек който не прави разлика между двигател 70 коня и двигател 130 коня и пита каква е разликата, няма как да ме разбере. Човек който по магистралите се движи със средна скорост 90 км в час и има разход 4,5 л на 100 няма как да ме разбере. То и не е необходимо. Хората сме различни и аз по никакъв начин не искам да ти натрапвам моя начин на мислене и философия на живот. Само се чудя като търговец, как нямаш професионално изкривяване относно сметките.
  • #42
    Турбо ( преди 1 година )
    Мощности 75,100 и 130 к.с.наПежо 208.
  • #41
    Турбо ( преди 1 година )
    Не бих вложил 30000 лева повече за електромобил,за да спестя 2,50 лв/100 от електроенергия. Цигарите ти за деня струват повече от 7,5 лв,тесльо. Аз не пуша,но обичам хубаво силно кафе.Две кафета на OMV струват толкова.Не мога да ви разбера тесларите.Като купуваш електромобил си щедър,съгласен си да дадеш 1000000 лева.Като зареждаш ставаш стиснат и пестиш по 2,5 лв/100.
  • #40
    Турбо ( преди 1 година )
    Един въпрос,тесльо.По какво се различават двигателите на бензинов 208 с мощности 75,100 и 100 к.с.?
  • #39
    Турбо ( преди 1 година )
    До 36.Странна логика,по 7,50 на ден 2000 лева на година?Всеки ден ли ще я караш,събота,неделя,по празници,болнични, отпуски?Дори така да е 2000 лв са ти 15 години разлика от цената.
  • #38
    raiders ( преди 1 година )
    Колко глупости се изписаха само. Никой нищо не кара насила да купува. Имаше тест преди 2-3г. по АМС на писта - Тесла 3 и Бмв М3, по абсолютно всички показатели електрическа го би... бмв можело обаче да дрифти по-добре... просто Тесла е 4х4 и уникално стабилна... даже репортера беше изненадан. С кеф бих си купил и/или карал Тесла, мога да си го позволя, но няма да се възползвам на макс от тази технология при сегашния ми начин на живот. Ако бях по-богат, нямаше да ми пука обаче. Кеф,цена няма...
fallback
Последни