fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #27
    MythBuster ( преди 1 година )
    #турбо, ще ми направиш ли услуга да повториш мнението ми по този казус за останалите за да сме максимално обективни и за да не изкривявам казаното? Какъв съвет бих дал, ако някой ме попита? Благодаря предварително!
  • #26
    Турбо ( преди 1 година )
    Рифтърите досега вървяха на поръчка.Преди месец се появиха 20 дизела и 7 електрички.В момента има 1 дизел и 7 електрички.Защо така,тесльо?Глюп***ците свършиха.
  • #25
    Турбо ( преди 1 година )
    Електрическия Рифтър е 2 пъти по скъп,с 5 пъти по малка автономия.Зарежда с мощност до 50 квт батерия от 50 квтч.Това последното го научих от теб,за което ти благодаря.Значи дори да намеря 150 квт зарядна,пак ще зареждам с до 50 квт и ще чакам над 1 час.
  • #24
    Турбо ( преди 1 година )
    До 19.Сравнявам ябълки с ябълки и то от един и същи модел.Рифтър електрически от 82217лв. до 94083 лв.Дизелов 48577лв.Цените са от СФА за налични автомобили.Да извадя ли цените за Фолксваген и Форд?
  • #23
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е защо тогава при толкова много зарядни станции, включително няколко бързи на които можеш да заредиш за десетина минути ако ти се наложи спешно пътуване, твърдиш че е практически невъзможно да се ползва електромобил в Шумен? Като гледам вероятно зарядните станции са повече от електромобилите и пак се оплакваш! Колко стотин зарядни станции очакваш да има в Шумен, за да е практически възможно някой да си купи електромобил? Наистина съм любопитен и винаги питам за цифри, при такова изобилие? Колко?
  • #22
    Лудория ( преди 1 година )
    Хах, зависи какво разбираш под малък град. За мен е този град, в който младите хора са махат, защото няма работа. Шумен е около 80 000, но е малък и замиращ град. Но голяма част от "гражданите" живеят в блокове. Ето, аз живея в центъра, ама пак е блок с апартаменти, без гаражи. Инак има няколко зарядни, ама са няколко. А, то дали собственика на Тесла е в къща или панелка, е до манталитет. Тук живее/ше един в панелка, но отпред имаше чисто нови две мазератите и един джип на мерцедес. :)
  • #21
    MythBuster ( преди 1 година )
    С едно ускорение се хвалят тесларите,че то друго няма. #Турбо Сега остана да разбием мита, дали ако някой минава по 100 000 км на година и може да зарежда на нощна тарифа му е по-изгодно да си купи електрически автомобил или аналогичен или дори по нисък клас автомобил с ДВГ? Например чисто нова Тесла за 100 000 лв или чисто нов mercedes c class или дори toyota corolla за вие ще кажете колко пари и с какъв разход? Очевидно при определени обстоятелства електромобила е по-добрият избор!
  • #20
    MythBuster ( преди 1 година )
    Забравил съм да вляза в профила си. Предишното мнение беше от мен.
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Засега разбихме няколко мита. Първият че електромобилите са по-скъпи от аналогичен автомобил с ДВГ. Очевидно електромобилите са по-евтини, ако сравняваме ябълки с ябълки. Другия мит беше че в Шумен няма зарядни станции, но очевидно има. И разбира се мита, че някой собственик на чисто нова Тесла модел s може да си позволи да си купи или поне да си наеме гараж беше напълно разбит от турбо, който може да ни представи снимка как някой зарежда Тесла модел s с оранжев удължител като доказателство.
  • #18
    MythBuster ( преди 1 година )
    Сега от любопитство погледнах колко пък да няма зарядни станции в Шумен и се оказа, че има от всякакъв вид, като почнеш от обикновен контакт, минеш през AC зарядни станции до 22 киловата и стигнеш до бързи зарядни станции 150 киловата. Но най-интересната снимка беше на една Тесла снимана през 2016 година как зарежда от бакелитов трифазен контакт в хотел Шумен. Тоест не е лошо преди да твърдите че нещо е реалност, първо да попитате дали наистина е така.
fallback
Последни