fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #17
    MythBuster ( преди 1 година )
    Турбо, Пак ли хейт? Някое друго предимство за тези които карат по стотина хиляди километра на година и имат гараж няма ли да кажеш или както винаги си черноглед и виждаш само лошите неща и никога добрите?
  • #16
    Турбо ( преди 1 година )
    До 13.Снимал съм една Тесла зареждаща от балкона с оранжев кабел.Къде да тия изпратя?Комшията си зарежда КИА EV6 с кабел през вратата на магазина.
  • #15
    Турбо ( преди 1 година )
    Едно си баба знае,едно си бае.С едно ускорение се хвалят тесларите,че то друго няма.Малка автономия, скъпи,тежки, неудобства при зареждането,скъп ремонт, голяма обезценка, опастност от самозапалване.Притежанието на електромобил е голям компромис.
  • #14
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Но в България и в по-малките населени места, ползването на електромобил от частно лице е практическо невъзможно, освен за истинските фенове и тези, които са готови на съответните компромиси за употреба!" Ето това е най-големият мит, който може да съществува и си е точно по темата! Точно в малките населени места е много по-лесно да зареждаш електромобил от контакта, отколкото в големите градове. В малките градове много повече хора живеят в къщи и или имат гараж.
  • #13
    MythBuster ( преди 1 година )
    Няма защо да го питаш. Или пък го питай, за да потвърдиш мита! Според антиелектриците средно статистическият собственик на чисто нов Тесла модел s за над 200 000 лв живее в панелка на осмия етаж, пред която се паркира в градинките и то редовно след бой за място. Когато веднъж два пъти седмично свариш да паркираш в градинката хвърляш един удължител от терасата и зареждаш на нощна. Моля те питай го и потвърди и този мит, защото е доста актуален!
  • #12
    Лудория ( преди 1 година )
    MythBuster, няма как някой да се зарадва от моите автомобили - аз ползвам автомобил и другите си вещи докато приключат живота си - колите докато ремонта им стане невъзможен или нерентабилен, другите вещи докато стане време за рециклиране. Ама то стана по-скоро за личен чат, колкото за обсъждане на някаква тема под статия! Айде, живи и здрави и всеки да се кефи на каквото има и кара! ;)
  • #11
    Лудория ( преди 1 година )
    Да, прав си, MythBuster. Но защото се обсъждат митове и затова се включих. Никога не бих казал, че Майбах е ***, защото не съм се возил. Пиша за нещата, които се сблъсквам в ежедневието си. Например за следваща кола, защото моя е поела по пътя към автоморга/пазар за стари автомобили. Но в България и в по-малките населени места, ползването на електромобил от частно лице е практическо невъзможно, освен за истинските фенове и тези, които са готови на съответните компромиси за употреба!
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    До #7 добре да разбрахме защо няма да си купиш maybach, нямам сервиз в Шумен иначе щеше да си вземеш. Разбирам те напълно И аз бих направил така! Или пък както в случая бих избрал да си купя тригодишен автомобил за 30 000 лв, който сега като нов струва стотина хиляди лв., въпреки че НЯМА сервиз в моя град. Както казах адмирации, че си купим чисто нов автомобил. Все някой трябва да плати голямата цена, а след години ще зарадваш някой, който ще ти вземе автомобила на 1/3 от цената и ще е доволен.
  • #9
    Лудория ( преди 1 година )
    Сетих се, че в Шумен има поне една Тесла модел С, защото засякох собственика й пред магазин за сирене. Следващия път ще го питам как зарежда колата и ще доложа на електрофеновете. ;)
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    #Лудория, кой някога е твърдял че всеки трябва да кара BMW или mercedes, въпреки че са ПО-ЕВТИНИ от maybach и rolls-royce? Ако си тръгнал с 35 000 лв за автомобил, защо въобще трябва да обясняваш, че Майбах бил бЪклук и няма пък да си го купиш защото за същата цена можеш да си купиш 10 дачии? Купуването на maybach или електромобил Не е задължително, за да дължиш на някой обяснения защо си избрал dacia на газ. За всеки влак си има пътници и мога да те адмирирам, че си купуваш чисто нов автомобил!
fallback
Последни