fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #7
    Лудория ( преди 2 години )
    Щях да пропусна - доставка в Шумен или Варна, гаранция и сервиз в България. Моля, без да пътувам до друга държава да си взема колата и сервиз в Турция. Това го пиша, заради майтапчийските услуги на Тесла за България.
  • #6
    Лудория ( преди 2 години )
    Не искам по-малък, защото имам семейство и пътувам. Гледам в Шумен - 6 зарядни, от които едната е шега, защото е частен дом, а другата е дома ми и знам, че е махната. Значи 4 зарядни. Живея в блок, нямам гараж. Трябва да ползвам обществена зарядна. Бензиностанции - повече от 15 в града. Нямам собствена, ползвам обществена. Давай, митоборецо! Автомобил и ми обясни как да са заредя днес колата? Не ме интересуват панели, не ме интересуват други дивотии - аз ползвам кола, за да ми свърши работа.
  • #5
    Лудория ( преди 2 години )
    Не съм сигурен, че може да се намери по-евтин нов автомобил с такова ускорение, но това не ме интересува за ежедневието, митоборецо. Нека да попишем за реалността. Живея в Шумен и мога да си позволя автомобил до към 35 000 лв. Днес и сега. Не утре, не 2025 година - днес и сега това мога да си купя. Гледам - Дачия Сандеро с газ - 31 000 лв. Харесва ми и ми върши работа. Предложи ми електрически автмобил - днес и сега, нов, 35 000 лв. с размерите на Дачия или по-голям.
  • #4
    MythBuster ( преди 2 години )
    Гостенино, митът не е че електромобилите са бавни, така че недей да отговаряш на въпроси които никой не ти е задал! Кажи сега за по-евтин аналог на който и да е от четирите модела? А това са най-скъпите модификации на всеки от моделите на Тесла!Давай да караме митовете един по един. Съгласен ли си, че Тесла предлага най-евтините бързи автомобили? После ще нищим, Защо някой би си купил най-скъпия volkswagen golf, вместо да си купи mercedes за по-малко пари.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Веднага разбивам мита. На цената на една Tesla model X, могат да се купят 20 броя 10-годишни dacia duster с газова уредба. А тесльо нека да обяснява, че електромобилите били по-евтини!
  • #2
    Гост ( преди 2 години )
    Ускорението е единственото с което електромобилите превъзхождат.С друго какво да се похвалят?Няма с какво.Клиента първо гледа цена,никой не се интересува за колко вдига до 100.С изключение на богатите,джендита и пиш леметата.
  • #1
    MythBuster ( преди 2 години )
    Хайде сега антиелектриците да дадат пример за по-бърз и по-евтин автомобил с ДВГ аналог на който и да е от четирите модела, преди да кажат че електромобилите са скъпи? Ето поредният мит който ще бъде разбит защото няма да могат да отговорят! Или пък ще го потвърдят! Нека разбиването на мита започне сега!
fallback
Последни