IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.


Tesla


Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.



Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.


0 от 500
  • #87
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Млъкна нещо с чипирането и смяната на диференциала.Къде сложи допълнителния модул смехоране на карбуратора ли.Къде в двигателя се намира диференциала,можеш ли да кажеш.
  • #86
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Проблема си е твой.
  • #85
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ти вярно ли така търсиш информация и така предлагаш да я търсят и останалите? Попитах те за модел МИКРОБУС на iveco, а ти ме пращаш да търся микробуси във Варна под наем? Ами не няма в топрентакар микробус iveco и не смятам да отварям и останалите линкове за да си играя на тото. Кажи ми модел и моделна година! Аз на очите и на опита ли да си вярвам или на твоите твърдения? Едно време повечето ми микробуси бяха точно iveco защото са истински товарни коне на Рама. Останалите са на шаси.
  • #84
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Ивеко на шаси е само с задно предаване. Говорим за бус,не се измъквай!
  • #83
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Първото което ми попадна.Напиши Микробус под наем Варна.
  • #82
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Тесльо,пак ли се заяждаш?Какво общо има между бензинов 1,2 трицилиндров 208 и дизелов 1,6 Партнер?Защо мислиш,че отказах да ми чипосат баничарката?А ти ми препоръчваше да я чипосан,даже взе да ми изчисляваш колко ще спестя.
  • #81
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Дай пример за модел на микробус iveco с предно предаване? Ето аз като не знам дали нещо съществува питам за примери, а не обяснявам, че таково животно нема. Ако ми дадеш пример и след проверка излезе, че си прав, ще ти благодаря и ще съм научил нещо ново за днес! Да видим дали ще разбиеш и този мит, че нямало iveco на шаси и на предно предаване? Това го знам от преди много години и може пък да ме изненадаш. Но това ще е падение за iveco и подписване на смъртната им присъда. Славят се с тези неща
  • #80
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Виждал си на картинка.Бус Ивеко за леки товари не е на шаси и е задължително с предно предаване.На шаси и двоини задни гуми са товарните Iveco и бусове за тежки товари.
  • #79
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Партнер с 90 к.с. е с обикновен съединител,а 130 к.с. е с демпферен "Е нали всичко беше едно към едно като хардуер на двата автомобила всичко се сменяше от лаптопа през кабела? Просто ги накара и да ти цъкнат отметка на демпферен съединител и ще се смени от клавиатурата. Нали тези 20 000 лв отгоре за по-мощния било залъгалка за балъци като мен, едни и същи модели а после с клавиатурата и мишката ги правят различни и печелят по 20 000 отгоре! Виждаш ли колко бързо ти разбивам митовете?
  • #78
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Iveco-то е с двойни гуми, на шаси като всички iveco-та и дори е с въздушни възглавници. А по коментарите ви личи че не сте виждали микробус iveco на живо. Не че аз съм голям специалист но нито съм виждал нито съм чувал за iveco с предно предаване. Най-близкото за това което съм виждал е 4х4 къса база повдигнато.