IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.


Tesla


Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.



Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.


0 от 500
  • #57
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    В ютуб има достатъчно филмчета как се чипира автомобил.Един с лаптоп се закача към компютъра на автомобила и променя настройките и гледа на монитора на диностенда как се променя мощността на автомобила.
  • #56
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    До 43.Разбирам те,тесльо.Кола с много коне се кара за удоволствие.Бих си купил Форд Мустанг за 120000 лв,но нямам излишни. Карам баничарка за работен кон и не я карам като Форд Мустанг.Возя стока или семейството си,не участвам в рали Монте Карло.Ти си прав за нещо.По добре да купя още един апартамент,вместо Тесла или Мустанг за 1000000 лв.
  • #55
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    До 53.Няма да споря, можеш да провериш. Хардуера не е един и същ за трите мощности.Двигателите като конструкция са абсолютно еднакви трицилиндров 1,2 с турбо.Настройката на компютъра е различна,не си ли чувал за "чипосване"?
  • #54
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Разхода 5,7 откъде го взе?Гледам дават 4,1 за 75 к.с. и 4,5 за 100 к.с.Но няма да се заяждам за 1 литър и малко.Разликата от 2,50 се стопи.
  • #53
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ето че сам си противоречиш в две поредни мнения. Няма как с един и същ хардуер да направят два пъти по-мощен двигател само с настройки на компютъра. Дори да са го направили, един и същ двигател няма как да се мъчи със 140 км в час в единия случай, а в другия да му е по-леко. Със сигурност има хардуерни разлики, турбокомпресорче, по-добро охлаждане, различна скоростна кутия с по-дълги скорости, съответно по-добри спирачки и т.н.
  • #52
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Най голям разход ще има 208 с 75 к.с.Слабият двигател ще мъчи с 140 км/ч на магистрала.
  • #51
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 година )
    Разликата е точно никаква,трите двигателя са 1,2 абсолютно еднакви.Различната мощност се докарва от настройки на компютъра т.е всеки двигател с 75 к.с за 35000 лева може да стане 130 к.с.
  • #50
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Сега ще помоля обаче и ти да ми отговориш на въпрос. Според тебе на магистралата със 140 км в час, кой от изброените двигатели ще има най-малък разход според тебе?
  • #49
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Честно казано не знам каква е разликата и не ме интересува. Най-вероятно на един и същ двигател са сложили компресори при еднакъв обем и ще ми играеш картата с надежността на двигателя. Познах ли? Ако не спокойно можеш да кажеш каквото имаш да казваш. Аз поне като не знам нещо, казвам че не знам, а като сбъркам, казвам че съм сбъркал, а не се правя на луд да не отговарям на въпросите, само защото не подкрепят моята теза. Така че казвай каква е разликата и ще се съглася!
  • #48
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Разходът не съм си го измислил аз а и този на ток и този на бензин са взети от сайта на peugeot. Както знаеш и двата не са реални и ще се вдигнат в реалността но тогава разликата ще стане още по-голяма. Нарочно смятам най-песимистичния за мен вариант и най-оптимистичния за тебе, за да не се заяждаш, но ти отново гледаш едностранно и с цел заяждане, а не достигане до някакъв извод! Ако водехме градивен диалог, щяхме да търсим минималния брой километри годишно за този конкретен случай!