fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #37
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Хюндая на сина ми е 80 коня 1,2 четирицилиндров,но купето му е леко и го ВЛАЧИ с лекота." Ето тук е разликата. Повечето хора предпочитат да не се влачат с 90 км в час по магистралата, а вместо това да спрат за половин час по пътя до морето и да стигнат един час по-рано от тебе. Смятам че мита че в България по магистралите не е възможно да се кара със 150 отдавна е разбит.
  • #36
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Цената за пробег/100 км на бензин и електроенергия на бърза зарядна станция е изравнена." Към момента цената за бързо зареждане 79 стотинки за киловатчас, а производителят дава разход за 100 км 15,5kWh и съответно 5,7 л. 12,24 лв е токът на бърза зарядна станция. 14,70 е бензинът. На това ли му викаш изравнена цена? При 300 км на ден разликата е 7,50лв. Около 2000 лв на година. На нощна ще струва 2,20лв - разлика 37,50 лв на ден, 10 000 лв на година. За 2-3 години избиваш разликата.
  • #35
    Турбо ( преди 1 година )
    Добре,не съм обърнал внимание,ето ти 208 бензин 130 к.с. най скъпото за 51790 лв. Равностойната електрическа 208 е 136 к.с. и струва 79098 лв.Пак 30000 лева разлика за същото обурудване.За мен конете не играят голямо значение за избора ми на автомобил,на мен и 90-100 к.с. за Партнера ми стигат.75 к.с. не са малко за леко купе като на 208.Хюндая на сина ми е 80 коня 1,2 четирицилиндров,но купето му е леко и го влачи с лекота.
  • #34
    MythBuster ( преди 1 година )
    #Турбо е именно де, сравняваш 70 коня бензинът в автомобил със 140 коня електрически и обясняваш Как е електрическите коне били два пъти по-скъпи защото цената била два пъти по-скъпа. Защо така бензиновият със 130 коня и по-малко екстри от електрическия струва 20 000 повече отколкото струва този за който ти си писал? Защо въобще ги произвеждат, и кой и защо ги купува, след като имат по-малък пробег с едно зареждане от по-евтиния и са 70% по-скъпи? Имаш ли отговор на този въпрос?
  • #33
    Турбо ( преди 1 година )
    Дал съм ти цени с най ниския пакет екстри за два абсолютно еднакви Пежо 208.Не ми се водят глупави спорове,защото знам какво следва.Зареждане на евтина нощна тарифа в гаража и ползване на електромобила за къси разстояния.Цената за пробег/100 км на бензин и електроенергия на бърза зарядна станция е изравнена.
  • #32
    PLAID ( преди 1 година )
    #26 не, братле! В България "предприемачите" са 3 вида: експлоататори, цъpвуланковци и стoтинкаджии. Слабогpамотни, нaгли и слабокомпетентни. Те мaчкат персонала, текучеството е зверcко и услугата им cмъpди. Също като автопарка им. Сес'се? Каквато им е услугата, такива са им сметките, такива са им колите - дизелови бусове с блокирали от недоволния персонал мотори без масло и вземи тия 12 хил. основен ремонт поне не щеш елекрички. А ти си намери работа. С дрънкане Тесла не се купува.
  • #31
    PLAID ( преди 1 година )
    В момента сме 2023 година. По данни на колегите от ВсичкоТок в България има над 750 публични зарядни локации с повече от 1000 зарядни станции, близо 300 от които DC (бързи). Наскоро Европейската инвестиционна банка одобри 40 млн. евро на Елдрайв за монтажа на 10500 зарядни. При ВСИЧКИ обстоятелства и условия ел. кола е по-добрe. Обяснено от финансист във видеото на колегата Дани: "Колко пари ми спестява Tesla Model 3 LR?" Разликата с дизелова Шкода са десетки хиляди в поза на американеца.
  • #30
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Но да твърдиш,че ще разбиеш мита за скъпите електромобили сравнени с аналогични с ДВГ,е меко казано смешно....Електрически 208 - 70844 лв., бензинов 208 - 34888 лв.Разликата в цените е двойна."Сигурен ли си, че си дал цените на аналогични модели? Силно се съмнявам!Но все пак я сметни, ако минават по 200-300 км на ден, хайде да не са 400 защото този пробег не е реален. Каква ще е разликата между ток и бензин? Защото май сметката ще излезе, въпреки че аз не бих го избрал!
  • #29
    Ко пак ( преди 1 година )
    Дрън-дрън, мрън-мрън! Koenigsegg Gemera е с аксиален електродвигател "DARK MATTER" с корпус от кован въглерод, диаметър 38 сантиметра, тегло 39 кг, шест фази, 800 коня, 1250 нютона. Приятно возене в нафталиновия дизел на 50 градуса със затворени джамове, че смъpди и се тресе та се не трае
  • #28
    Турбо ( преди 1 година )
    Съвета ти беше купи дизел,за което съм ти благодарен.Но да твърдиш,че ще разбиеш мита за скъпите електромобили сравнени с аналогични с ДВГ,е меко казано смешно.Ето ти цени пак от СФА.Електрически 208 - 70844 лв., бензинов 208 - 34888 лв.Разликата в цените е двойна.
fallback
Последни