fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #67
    MythBuster ( преди 1 година )
    Дай сега разхода и за магистрално шофиране, а не с 90 километра в час? Много ми е интересно обаче, По какъв начин от компютъра ще ти свалят оборотите, за да може при 140 км в час двигателят да работи в най-ефективния си диапазон? Двигателя ще стане икономичен, само и единствено тогава, защото колкото и да се пънете като магарета на мост, КПД на ДВГ не е еднакво при всякакви натоварвания и обороти. Няма как през клавиатурата да ти сменят предавателните числа на диференциала и скоростната кутия.
  • #66
    Турбо ( преди 1 година )
    До 59.Коя година си го правил това с Ивекото?
  • #65
    Турбо ( преди 1 година )
    Вдигането на мощността не винаги води до икономия.Ето ти разхода за извънградско на Пежо 1,6 HDI с различни мощности.75 к.с. 4,8 л/100, 90 к.с. 4,6 л/100, 115 к.с. 4,9 л/100.Както виждаш най икономичен е двигателят с 90 к.с.
  • #64
    MythBuster ( преди 1 година )
    А вече си ми отговорил. Значи си си спестил 700 лв, защото не ти е необходимо да пестиш по 2,50 лв и 20 минути на всеки 100 км магистрала! Правил ли си сметка че за 10 000 км годишно по магистралата, ще спестиш 250 лв и на третата година ще си на печалба. Но това са сметките за скръндзи, до които стигаш, а не виждаш голямата картина, че за тези три години ще си изгуби от 120 часа в допълнително шофиране, което са цели 15 осем часови работни дни. Но щом те кефи...
  • #63
    MythBuster ( преди 1 година )
    Преобърна всичката логика с главата надолу! Няма да си купиш електромобил и да тръгнеш да минаваш 200-300 км на ден за да можеш да пестиш! Ще си купиш електромобил само ако вече минаваш по 200-300 км на ден! Какво точно не разбра от 5 години насам? И защо не отидеш за 700 лв да си направиш баничарката 200 коня и да ти харчи по-малко, за да не се влачиш по магистралите с 90?
  • #62
    Турбо ( преди 1 година )
    В някой гараж може да стане и за 200 лева чипирането.В сервиза на Пежо ми предложиха за 700 лева,да ми направят Партнера 130 к.с.Не се съгласих,на мен 90 к.с са ми достатъчни.
  • #61
    Турбо ( преди 1 година )
    Твоята логи кърти двойно.Купи си електромобил за 100000 лева и после ще пестим от зареждане на нощна в гаража.Ще караме до 200-300 километра дневно,защото така ти се напасват опорките.Тесльо защо не се кандидатираш за политик,способен си на сляп човек телевизор да продадеш,на чукча хладилник.
  • #60
    Турбо ( преди 1 година )
    Аз какво казвам.Пак ли не разбра,тесльо?Пежо 208 с 75 к.с. струва 35000 лева и с промяна на софтуера може да стане 130 к.с. като за 52000 лв.Това е далавера ,която в Пежо струва само 700 лева настройката и влиза в джоба на специалиста.Щом искаш 130 к.с. с 17000 лв надолу.
  • #59
    MythBuster ( преди 1 година )
    И няма какво да гледам YouTube за неща които лично съм правил с двете си ръце. Лично съм слагал допълнителен модул за чип тунинг, за да вдигна мощността на едно iveco от 180 на 220 коня. Точно така, товарен кон, който със 120 км в час беше бавен. 40-те коня отгоре не бяха достатъчни и се наложи да сменим и диференциала с бърз. Дали правихме всички тези неща, за да свалим разхода с два до 5 лв на 100 км? Ами не! Това си беше бонус!
  • #58
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ще ме умориш от смях, турбо! Някой щял да даде 20 000 лв повече за абсолютно същия автомобил заради удоволствието от шофирането и ще си купи точно peugeot 208 да си прави кефа в живота! Наистина логиката ти кърти! И на всичкото отгоре е достатъчно глупав да ги даде, вместо за 100 пъти по-малко пари за пет минути и 200 лв да направи автомобилът абсолютно същия като този за 55 000 лв. Понякога чак се чудя дали сам си вярваш на нещата които пишеш.
fallback
Последни