fallback

Коя е най-бързата Tesla?

Четирите модела на марката премериха сили в SEXY драг-състезание (ВИДЕО)

Каналът Carwow се е специализиран в драг-състезания, включващи голямо разнообразие от автомобили, но понякога организира и надпревари с модели от една марка. Или поне от един производител.

Един от най-интересните епизоди е сблъсъкът между четири електрически превозни средства на Tesla - седана Model 3, лифтбека Model S, както и кросоувърите Model Y и Model X. Две от колите участват в надпреварата със своите топ версии – Plaid. Това предполага три електрически мотора, които заедно осигуряват 1020 конски сили и 1420 Нм въртящ момент. Параметрите и на двата електрически автомобила са еднакви, но седанът тежи 2190 килограма, а кросоувърът - 2464 килограма.

По-малките модели - Tesla Model 3 и Tesla Model Y - имат по-скромен арсенал, тъй като в състезанието са представени от версии Performance. Това означава двумоторен силов тракт със системна мощност 527 сили и 660 Нм максимален въртящ момент. Основната разлика отново е в теглото, като седанът тежи 1844 килограма, докато кросоувърът - 1997 килограма.

Състезанието се проведе по стандартната програма за Carwow, което прави възможно визуалното сравняване на всички модели на Tesla в производство днес. Блогърите нарекоха надпреварата S3XY. Предлагаме ви и видео от състезанието, което се оказа доста зрелищно.

fallback
  • #77
    Турбо ( преди 1 година )
    Тесльо,приятелю.По коментара ти личи,не си сменял диференциал,не си чипосвал дизелов бус,не знаеш как.Не спори с хора които знаят повече от теб.Изглеждаш смешно.
  • #76
    Турбо ( преди 1 година )
    Ивеко имат бусове с предно и задно предаване.За какъв бус става въпрос?
  • #75
    Турбо ( преди 1 година )
    До 64.Не е само до спестените 700 лева.Партнер с 90 к.с. е с обикновен съединител,а 130 к.с. е с демпферен ,ако ти говори нещо понятието.С чипосан автомобил със обикновен съединител ставаш абонат в сервиза,не издържа диска и се налага честа смяна,а ремонта е скъп.
  • #74
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Къде се намира диференциала на предното предаване.
  • #73
    MythBuster ( преди 1 година )
    С предно предаване разбира се. Като всички останали товарни автомобили. Ти и това ли не знаеш? Мамин златен! Поне си пиши с Ника гостенино, за да им светне на хората лампичката да не ти обръщат внимание че се опитваш да си направиш на най-глупавият човек на света!
  • #72
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Това Iveco с какво предаване е,предно или задно.
  • #71
    Турбо ( преди 1 година )
    С колегата сме писали едновременно. Разликата между диференциал и главно предаване ти разяснена.
  • #70
    Турбо ( преди 1 година )
    Вдигането на мощността става с промяната на цикловото количество на горивото.На екрана излиза една таблица,на която можеш да променяш настройките.Чипирането не е поставяне на допълнителен модул,а е софтуер който се променя в компютъра.Смяната на диференциала не променя нищо.
  • #69
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Стана ми интересно,как се чипира дизелов камион или бус Iveco с допълнителен модул.Може ли малко по подробно.Не се сменя диференциала,който се състои от две планетни зъбни колела и четири сателитни колела.Сменя се главното предаване,което се състои от пиньон и корона.Избира се главно предаване с друго предавателно отношение.Сменял си диференциал само насън и в мечтите си.
  • #68
    MythBuster ( преди 1 година )
    Преди две-три години сложих модула, който вдигна конете, а диференциала беше сменен тази година. И какво значение има за да питаш?
fallback
Последни