Джантите са много важен елемент от завършения вид и привлекателност на автомобила. През годините те са получава най-различен дизайни - някои са стандартни от фабриката, а други са поставяни на автомобила, след като той бъде продаден. Изборът на правилните джанти може да има драматичен ефект върху стила на превозното средство. Показваме ви една подбора на някои от най-яките джанти в историята на автомобилната индустрия.
Най-яките лети джанти (ГАЛЕРИЯ):
Bugatti беше първият производител, който използва алуминиевите джанти като много по-лека и по-здрава алтернатива на стоманените, които се използват през 20-те години на миналия век. Type 35 от 1924 г. се предлага с телени джанти, но класическата алуминиева сплав с осем спици е също толкова част от привлекателността му, колкото каросерията и състезателната история.
19-инчовото лято алуминиево колело е проектирано от самия Еторе Бугати и се предлага с вграден спирачен барабан. Свалящата се джанта позволява гумите да се сменят, без да се докосват спирачките. Първоначално тя е закрепена с 32 винта, но Bugatti скоро сменят с 24 винта, за да спестят тегло и усложнения.