IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дилъри на Ford бият тревога - не могат да си продадат електромобилите

Складовете на търговците са затрупани с F-150 Lightning и Mustang Mach-e

Американските търговци на марката Ford не могат да разпродадат натрупаните електрически превозни средства. Предлагането изпреварва търсенето и това се превръща в проблем, съобщава Bisness Insider, цитирайки не продавач от Източното крайбрежие.


Ford Mustang Mach-e


Търговецът твърди, че в складовете на дилърите са натрупани големи количества коли на ток, за които не могат да се намерят купувачи. Излишък от пикапи F-150 Lightning и кросоувъри Mustang Mach-e се отчита и в други търговски представителства на Ford в Щатите, като причината за него е дългият срок на доставка на електромобил.

Именно забавянето на доставките кара клиентите да правят по няколко поръчки за кола на ток наведнъж. Потребителите си избират модели на различни марки и в крайна сметка купуват тази, която бъде произведена първа и съответно е доставено по-рано. След което се отказват от останалите , като така те губят само предварителния депозит за колата, но той обикновено е минимална сума.

Според Insideevs.com, Ford вече е намалил цените на F-150 Lightning и Mustang Mach-e, за да привлече вниманието към тези модели, като предлага отстъпки до 2500 долара. Агенция Reuters, на свой ред, съобщава, че автомобилният производител има в складовете на дилърите си F-150 Lightning за почти три месеца и Mustang Mach-e за два месеца.

По отношение на продажбите, през първата половина на 2023 г. Ford е продал 23 000 електрически превозни средства, което е с 12% повече от същия период на миналата година. В същото време продажбите на Mustang Mach-e и E-Transit са намалели съответно с 21 и 3%, докато търсенето на F-150 Lightning, напротив, се е увеличило с 281%.


0 от 500
  • #16
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Ти на 70хиляди колкото е мегана новото 100 ли му викаш
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 13.Рено и Киа произвеждат коли,а не таблет с колела като Тесла.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 12.В началото на годината Тесла не се продаваше и намалиха драстично цените за да предизвикат търсене.
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Чудя се как марки акто Рено и Киа които малки електромобили като Ниро и Меган са близо 100к с екстрите има кой да ги купува при наличие на Тесла за подобни пари?
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Кой е казал че не върви бизнеса с електрички? Тесла има 80% ръст на продажбите спрямо същото тримесечие на миналата година , а от ford се оплакват че разтабил само 280% но им се искало да е повече. Нали се сещаш че този ръст е изяден от продажбите на ДВГ? Тесла поне може да свалят цените за да увеличава търсенето и да остане на печалба. Всички останали още сега продават на загуба електромобилите си и няма накъде да свалят. И Тесла има представителства само в 10% от държавите по света.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак трябва да те от функционална неграмотност и както не можахте да разберете статията така не можахте да разберете и после аз какво ви обясних и ще трябва да ви се обяснява като на първокласник. Някъде да съм писал че ще продава по милион годишно? Напротив казах че от ford вече започнаха да буксуват с продажбите на 23 000 броя за тази година тоест нямат повече поръчки и няма кой да купи произведените. А Тесла ако произвежда по 250 000 год., 4 г. ще има недостиг, а не излишък. Ето ви милиона.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Традиционните производители обвиниха всички други за неуспехите си, само не и себе си. То не бяха потребителите, полупроводниците, китайците, държавата, а сега - множествени поръчки. Форд по-смешно оправдание не можаха ли да измислят?
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Обяснение на причината от статията, за който не я чете: "... кара клиентите да правят по няколко поръчки за кола на ток наведнъж. Потребителите си избират модели на различни марки и в крайна сметка купуват тази, която бъде произведена първа и съответно е доставено по-рано. След което се отказват от останалите , като така те губят само предварителния депозит за колата, но той обикновено е минимална сума."
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Първи биха тревога Фолксваген,втори Форд,следват останалите и Тесла.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Не върви нещо бизнеса, електричари.