IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическите автомобили убиват лоялността към марките

85% от клиентите се насочват към нов бранд при избор на кола на ток

Лоялността към марката винаги е играла основна роля при избора на автовмобил. Много пъти човек се влюбва в един производител и винаги се спира на неговите модели. С навлизането на електрическите превозни средства обаче този малък, но важен детайл, бързо изгуби своето значение.


лоялност


Изследване на американската онлайн-платформа за продажби Edmunds, направена през юли, показва, че 85% от всички кандидат-купувачи се интересуват от електрическа кола различна от марката, която са притежавали по-рано.

Повод за проучването е статистиката от първото тримесечие за годината. Реално направените продажби сочат, че 63% от потребителите следват същия принцип. Година по-рано резултатът е 51% лоялност от страна на купувачите към стария автомобил.

Експертите от Edmunds вижда промяната в тренда заради ограничената гама от електрически превозни средства на по-старите потребители, както и наличието на много нови марки, които се налагат на пазара.

"Ще бъде интересно да видим дали нарастващият брой електрически модели от утвърдени компании ще върне клиентите към тях или лоялността към автомобилните марки ще остане в миналото", казва Джесика Колдуел, директор в компанията.


0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Прочети отново тази част от написаното и съм прецени кой говори глупости в първи коментар : "показва, че 85% от всички КАНДИДАТ-купувачи се интересуват от ЕЛЕКТРИЧЕСКА кола РАЗЛИЧНА ОТ МАРКАТА, която са притежавали по-рано." Тоест не трябва да гледаш 85% от всички купувачи, а само 85% от тези, които купуват електрически автомобил.
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Просто хората масово не са доволни от това което получават за парите си, разбира се сменят марката но обикновено пак изтеглят късата клечка, повечето коли са абсолютни трошляци от нови още и винаги първия собственик съжалява за грешката си с малки изключения.
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    А антиелектриците се чудят как Тесла ще направи 20 милиона продажби, като си мислят че старите автомобилни компании ще запазят продажбите си и за в бъдеще. Автомобилния пазар няма накъде да расте кой знае колко и ако расте няма да е на сегашните основни автомобилни пазари, на които са болшинството лоялни клиенти на старите марки. Но за сметка на това броя на новите автомобилни компании и техните модели се увеличава и заемат пазарен дял на този не растящ пазар.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Ако смятате и меките хибриди, може и да е така.
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Кеде са тия проценти, като процентно миксери спрямо двг в световен мащаб са по-малко от 2%. Пак пишете глупости.