IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическите автомобили убиват лоялността към марките

85% от клиентите се насочват към нов бранд при избор на кола на ток

Лоялността към марката винаги е играла основна роля при избора на автовмобил. Много пъти човек се влюбва в един производител и винаги се спира на неговите модели. С навлизането на електрическите превозни средства обаче този малък, но важен детайл, бързо изгуби своето значение.


лоялност


Изследване на американската онлайн-платформа за продажби Edmunds, направена през юли, показва, че 85% от всички кандидат-купувачи се интересуват от електрическа кола различна от марката, която са притежавали по-рано.

Повод за проучването е статистиката от първото тримесечие за годината. Реално направените продажби сочат, че 63% от потребителите следват същия принцип. Година по-рано резултатът е 51% лоялност от страна на купувачите към стария автомобил.

Експертите от Edmunds вижда промяната в тренда заради ограничената гама от електрически превозни средства на по-старите потребители, както и наличието на много нови марки, които се налагат на пазара.

"Ще бъде интересно да видим дали нарастващият брой електрически модели от утвърдени компании ще върне клиентите към тях или лоялността към автомобилните марки ще остане в миналото", казва Джесика Колдуел, директор в компанията.


0 от 500
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това звучи като:Татко ще ми купи колело,ама друг път.
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 41 ( преди 1 година )
    Само едно малко уточнение. Няма да си купя онази по-бързата от Астън Мартин валкирия Тесла, а онази дето ускорява половин секунда по-бавно от него до 100, но пък струва 70 пъти по-малко и някак лесно се преглъщат тези няколко десети по-бавно ускорение.
  • #43
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 40 ( преди 1 година )
    Или този модел Астън Мартин не ти харесва и затова няма да си го купиш?
  • #42
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 40 ( преди 1 година )
    Като ме повозиш в твоя Астън Мартин Валкирия, обещавам публично че до месец ще си купя Тесла и ще те повозя и аз!
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 39: А защо ни си купиш супер гига мега бързата и 35 пъти по евтина Тесла а бръмчиш с дизелака!!!!!!!!!!!!!!?
  • #40
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 36 ( преди 1 година )
    "тесла има аудитория която не се вълнува от аеродинамика линии пропорции а от простота и да стигне от А до В" объркал си причината и следствията. Не е като тези които са тръгнали да си купуват Тесла да не харесват Астън Мартин валкирия. Точно обратното е. Тези които са тръгнали с 3,5 милиона долара да купуват aston martin валкирия, не харесват Тесла. Това е малка но съществена разлика. Тези които си купуват Тесла обикновено искат по-бърз от валкирия автомобил за 35 пъти по-ниска цена.
  • #39
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 36 ( преди 1 година )
    Като се има предвид значителната разлика в теглото между двата модела кросоувърът накланя везните с 5390 паунда, докато седанът тежи 4766 паунда Model X Plaid е забележително бърз.След това има разлика в аеродинамиката; благодарение на заявения коефициент на съпротивление от 0,208, Model S Plaid прорязва въздуха по-лесно от Model X Plaid, за който Tesla казва, че има Cd от 0,24. Май си подведен по рекламната статия от предишното мнение, без да проявиш критично мислене и да провериш?
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 36 ( преди 1 година )
    Aston Valkyrie е спортен автомобил , който поддържа масивен двигател и е в състояние да достигне максимална скорост от 191 мили в час с по-нисък коефициент на съпротивление от 0,30. Така че, за да се гарантира безопасността и стабилността както на превозното средство, така и на водача, трябва да се вземе предвид неговата аеродинамика. За да се избегнат аеродинамичните напрежения, този суперавтомобил е проектиран експертно и перфектно. Така че може да постигне максимална ефективност и ефикасност.
  • #37
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    бмв х5 не е еталон за автомобил порше е друга бира но също толкова безлична когато говорим за дизайн автомобил който ускорява под 3 сек и развива скорости над 300 клиента очаква да има визия на валкирия сенна фарадай фючер или сзингер за материалите и нивото на тесла няма да коментирам ако имаш време хвърли един поглед на https://youtu.be/iwxfm_yoESw тесла има аудитория която не се вълнува от аеродинамика линии пропорции а от простота и да стигне от А до В ако може пил преял заспал
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 33 ( преди 1 година )
    Всичко е въпрос на вкус,казало кучето и си облизало ***.