IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota готви нова революция при хибридите

Следващата GR86 ще получи 3-цилиндров турбодвигател и електромотор

Много големи автомобилни производители преминават към производство на 100% електрически автомобили в рамките на следващото десетилетие. Toyota, поне за момента, се движи по-бавно. Японците имат един електромобил в гамата си - bZ4x (и неговия аналог на Lexus - RZ450e), като продължават да вярват, че хибридите са по-добро решение в борбата с вредните емисии, отколкото изцяло електрическите превозни средства.


Toyota


В момента почти всеки модел на Toyota се предлага и в хибриден вариант, като това се отнася дори за новия пикап Tacoma. Сега обаче компанията се насочва към електрифициране на спортните си модели - GR86 и GR Supra, които са оборудвани с конвенционални ДВГ.

По информация на изданието Bestcarweb, компанията ще предложи напълно нова GR86, като основните промени предвиждат преминаване на изцяло нова платформа и електрифицирано задвижване. За целта Toyota ще се откаже от използвания в момента 4-цилиндров боксер на Subarк и ще заложи на хибридната система на GR Corolla, в чиято онова е 1,6-литров турбомотор.


Toyota


При GR Corolla двигателят развива 300 к.с., но при новата GR86 мощността му ще бъде намалена до 272 к.с. Добавянето на електромотор обаче ще позволи хибридната система на спортната кола да развива около 320-330 к.с.

Шасито на бъдещия модел също ще бъде собствена разработка, тоест в него няма да участва Subaru. Целта на инженерите на Toyota е постигане на максимално ниско тегло По всяка вероятност всички тези технологии няма да бъдат достъпни за новото Subaru BRZ, което означава и край на сътрудничеството между двете марки при спортните коли.


0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойота и иновации .. :):):)
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Но особено държа да ми обясниш как най-новия модел на toyota харчи 50% повече енергия за изминаване на 100 км от 10-годишно електрическо BMW, което не е фактор.
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А какво ще кажеш за първия електромобил на toyota? Моля те кажи, че са се захванали с него и са преобърнали автоиндустрията, за да си сложиш диагнозата съм да не ти я поставя друг! Дай си мнението за този продукт на toyota наречен с лесно запомнящото се и благозвучно име би зет фор екс. Държа да кажеш за най-доброто зареждане в индустрията при отрицателни температури и най-добре закрепените колела, а не като на другите марки да им падат при рязко ускорение и спиране.
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    бмв нито са фактор,нито са еталон за ефективно производство,камо ли за особени технологии,както показва твоят пример, както показва и провалът им с водородните двигателни технологии и де факто БМВ плаща патентни права на Тойота за водородни технологии след като закриха собствения си проект,поради техническа, инженерна неефективност и бих казал изостаналост.
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Едно нещо ще ти кажа, Тойота не е бмв и каквото Тойота е захванала е преобръщало авто-индустрията, както стана с хибридите, Тойота зададе пътят всички след това правят хибриди, а преди убедено твърдяха,че от хибриди няма смисъл. Обаче сега са хит в САЩ и Европа. Повече хибриди се продават в света отколкото ел.коли. И още нещо, щом Тойота захване да прави нещо, то няма да е безсмислено и ще е достъпно за повече клиенти, бмв нито са фактор,нито са еталон за ефективно производство,камо ли за особен
  • #1
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Горките пак залагат на губеща стратегия и решават, че ще се учат от собствените си грешки, вместо да се учат от грешките на останалите, за да пестят време и ресурси. Разбира се както винаги не говоря като някой хейтър а имам нещо конкретно предвид. Опита на BMW с техния i3. Заложиха на олекотено карбоново купе, за да го олекотят но въпреки това не постигнаха пазарен успех, защото олекотяването не го направи по-ефективно от Тесла модел 3, нито по-бързо, но за сметка на това го направи адски скъпо