IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota готви нова революция при хибридите

Следващата GR86 ще получи 3-цилиндров турбодвигател и електромотор

Много големи автомобилни производители преминават към производство на 100% електрически автомобили в рамките на следващото десетилетие. Toyota, поне за момента, се движи по-бавно. Японците имат един електромобил в гамата си - bZ4x (и неговия аналог на Lexus - RZ450e), като продължават да вярват, че хибридите са по-добро решение в борбата с вредните емисии, отколкото изцяло електрическите превозни средства.


Toyota


В момента почти всеки модел на Toyota се предлага и в хибриден вариант, като това се отнася дори за новия пикап Tacoma. Сега обаче компанията се насочва към електрифициране на спортните си модели - GR86 и GR Supra, които са оборудвани с конвенционални ДВГ.

По информация на изданието Bestcarweb, компанията ще предложи напълно нова GR86, като основните промени предвиждат преминаване на изцяло нова платформа и електрифицирано задвижване. За целта Toyota ще се откаже от използвания в момента 4-цилиндров боксер на Subarк и ще заложи на хибридната система на GR Corolla, в чиято онова е 1,6-литров турбомотор.


Toyota


При GR Corolla двигателят развива 300 к.с., но при новата GR86 мощността му ще бъде намалена до 272 к.с. Добавянето на електромотор обаче ще позволи хибридната система на спортната кола да развива около 320-330 к.с.

Шасито на бъдещия модел също ще бъде собствена разработка, тоест в него няма да участва Subaru. Целта на инженерите на Toyota е постигане на максимално ниско тегло По всяка вероятност всички тези технологии няма да бъдат достъпни за новото Subaru BRZ, което означава и край на сътрудничеството между двете марки при спортните коли.


0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 месеца )
    Както казах, няма хибриди на Тойота със самозапалващи се батерии, за разлика от десетките случаи на самозапалили се батерии на Тесла. Проблемът от мнение 33 е в окабеляването на определена партида на управляващия модул и е бил отстранен чрез сервизна акция.
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 34 ( преди 9 месеца )
    Горящият приус във второто видео Нне ти ли стига? Искаш да те засипя с видеа с горящи хибриди на toyota ли? Можеш ли да го понесеш?
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Дай случай, когато е станало това да се запали!
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ни чул, ни видял ( преди 9 месеца )
    Това че ти не си чул не означава че ние нито сме чули нито сме видели. Ето ти новина за сервизна акция за 1 милион автомобила, заради проблем в зареждащ че е модул който може да предизвика пожар. https://youtu.be/lDzswDABC9QА ето ти и самия пожар https://youtu.be/KtIIDARK01A
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 месеца )
    Да сте чули за Тойота със самозапалила се батерия при 25 милиона хибриди? Самозапалили се Тесли / колкото искаш. Абсурдно е да се сравнява инженерен еталон с гаражен инженеринг.
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 9 месеца )
    Тойота проектира автомобилите си с ресурс от 30 години с редовно обслужване. Тесла прави самоделки колкото да изкарат гаранцията, след това - леш. Коментари за Тесла в статия за Тойота са проява на много лош вкус.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А е достатъчно да напишеш недостиг батерии toyota и да видиш какво казват лично шефовете, а не аз. Произвеждат по два милиона хибрида защото с тях можело да се произведат само 20 000 електромобила. Е колко батерии да ползват, за да са някакъв фактор за производителите? На практика 10-те хиляди електромобила произведени миналата година сен вдигнали търсенето на батерии с 50% и това се оказа огромен проблем и препъни камък. Кой им е основният доставчик на батерии? Я кажи, че аз не се сещам?
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Станциите на Тесла са си тяхна собственост и си плащаш зареденото директно на Тесла. Старая се да купуват само ток от възобновяеми източници, какъвто и в България има и ако си толкова голям еколог можеш да си поръчаш гарантиран зелен ток от почти всеки доставчик. А Тесла още от Тесла roadster си рециклира батериите. Към момента имат проблеми с производството на 46 80 батерии и около 80% от продукцията е брак и се рециклира за да се ползват отново материалите. Същото става и с алуминиевите отливк
  • #28
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 23 ( преди 9 месеца )
    Ти вярваш ли,че станциите на Тесла в България са инвестиция на Тесла,която дори не продава коли в България? А електричеството за Тесла екологично ли е и кой го гарантира? Тесла рециклира ли старите батерии? Както и да е. По отношение на водородните автомобили отново не си разбрал написаното за причините те да не са се наложили до сега.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    От 26 ( преди 9 месеца )
    Не до 25 ,а до 24 писах.