IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайска суперкола постави рекорд за скорост

YangWang U9 на BYD разви близо 400 км/ч (ВИДЕО)

Електрическата суперкола YangWang U9 на BYD постави нов рекорд за максимална скорост сред произвежданите в Китай автомобили. На овална тестова писта той успя да ускори до скорост от 391.94 км/ч, като подобри предишното си постижение от 375 км/ч.


YangWang U9


В световното класиране сред електрическите превозни средства този резултат не е най-добрият. Суперавтомобилът BYD отстъпва по максимална скорост например на моделите Aspark Owl (438.7 км/ч) и  Rimac Nevera (412 км/ч).

Специалистите на BYD също закараха електрическата кола на 21-километровата Северна дъга на „Нюрбургринг“ в опит да покажат отлично време за обиколка. YangWang U9 завърши един кръг на трасето за 7 минути и 19,9 секунди. Това е приличен резултат за изцяло електрически автомобил, но също не е рекорд дори за китайска кола.


YangWang U9


На „Нюрбургирнг“ YangWang U9 загуби цели 30 секунди от прототипа Xiaomi SU7 Ultra, а също така изостана от производствените Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) и Rimac Nevera (7:05.298). Въпреки това, съдейки по кадрите, заснети по време на обиколката, суперколата не разкрива пълния си потенциал.

На дългата права в края на обиколката YangWang U9 ускорява само до 275 км/ч, което е много по-ниско от реалната максимална скорост на колата. Според съобщения в китайските медии, инженерите на BYD преди това са прекарали шест месеца на германската писта, експериментирайки с различни настройки за U9.

Китайският суперавтомобил е оборудван със силов агрегат от четири електрически мотора, които произвеждат общо 1306 к.с. Ускорението за серийната версия е 2.36 сек до 100 км/ч. Батерията CATL позволява изминаването на до 465 км с едно зареждане по цикъла CLTC.


BYD


Крайното време за обиколка на YangWang U9 ще бъде добавено към официалния списък с рекорди на „Нюрбургринг“, след като BYD завърши процеса на сертифициране на модела за европейския пазар. В Китай YangWang U9 вече е наличен за поръчка, цените започват от 1.68 милиона юана (220 500 евро).

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    когато видя електромобил да застане на старта на WRC тогава може да говорим че имат бъдеще дотогава да се дърпат на 400 метра или за най висока скорост или обиколка теста за еднапавтомабилна компания е ралли спорта всичко друго е без значение
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Добавка ( преди 3 часа )
    Xiaomi наскоро чества 100 000 на SU7, откакто го произвеждат (за 230 дни). На тесла и трябваха 12 години за същото. А иначе SU7 Ultra, с толкова много ги отнесе другите, че никой от уважаваните СМИ вече не цитират числа. Не забравяйте, че става дума за СЕРИЕН автомобил ( Ultra и U9), а не за макетче, което се произвежда в 20 бройки. Просто китайците работят с такива цифри :). Наскоро друга "евтина народна" марка чества 1 милион от началото на продажбите - Changan CS55.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 4 часа )
    "Ти можеш ли?" Не, не мога.Аз мога да смятам 4-5 цифрени числа до най-много 400%.Основно опции в трейдинг платформи. :-)Времето на писта не се смята,то се засича.Когато в една статия нещо не е коректно представено си има официални източници на информация.Споделяш ги или най-много жегваш автора за общо веселие!Когато слагаш всички под общ знаменател си просиш заяждането и демонстрираш колко си ограничен!За теб и аз съм антилектрик, нали?Нищо,че вече имах EV и май пак,че жената иска новия Хюндай
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До РУК ( преди 4 часа )
    Това е като дебелия да се обидих че му казваш че е дебел, при положение че е 150 кг а се подиграва на 75 кг човек, че е дебел. Не ме очакваш нещо различно след като всяка първа дума е тротинетка? То не е заяждане, нали? И ако тротинетка е креветът и злобно обръщение, то да кажеш на някой който не може да смята че е антиматематик е просто констатация. Те наистина не могат да смятат. Попитай някой дали може да сметне Колко е времето на xiaomi на нюрбургринг от написаното В статията? Ти можеш ли?
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 4 часа )
    Е? Видя ли се сам колко струваш? Няма други коментари, никой нищо не е писал, още по-малко конкретно за теб. И първото ти сътворено от теб изречение е "вяри, антиелектрици, антиматематици, не могат сами да сметнат" ... И очакваш в следващите коментари диалог и нормално отношение? Ти крещиш, че искаш заяждане и обиди, ама после мрънкаш като ги получиш! Има диагноза за това - шизофренен мазохизъм - хем ревеш за бой, а като почне боя ревеш, че те бият
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    "На Нюрбургирнг YangWang U9 загуби цели 30 секунди от прототипа Xiaomi SU7 Ultra, а също така изостана от производствените Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) и Rimac Nevera (7:05.298). " Както винаги за да върви ПРАВАТА ВЯРА, сте оставили на антиелектриците които са известни антиматематици, сами да сметнат за колко време е направена обиколката на производителя на телефони xiaomi. Произвежда автомобили само от няколко месеца. Уважавано издание нямаше да крие, а щеше да направи статия по темата.