IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайска суперкола постави рекорд за скорост

YangWang U9 на BYD разви близо 400 км/ч (ВИДЕО)

Електрическата суперкола YangWang U9 на BYD постави нов рекорд за максимална скорост сред произвежданите в Китай автомобили. На овална тестова писта той успя да ускори до скорост от 391.94 км/ч, като подобри предишното си постижение от 375 км/ч.


YangWang U9


В световното класиране сред електрическите превозни средства този резултат не е най-добрият. Суперавтомобилът BYD отстъпва по максимална скорост например на моделите Aspark Owl (438.7 км/ч) и  Rimac Nevera (412 км/ч).

Специалистите на BYD също закараха електрическата кола на 21-километровата Северна дъга на „Нюрбургринг“ в опит да покажат отлично време за обиколка. YangWang U9 завърши един кръг на трасето за 7 минути и 19,9 секунди. Това е приличен резултат за изцяло електрически автомобил, но също не е рекорд дори за китайска кола.


YangWang U9


На „Нюрбургирнг“ YangWang U9 загуби цели 30 секунди от прототипа Xiaomi SU7 Ultra, а също така изостана от производствените Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) и Rimac Nevera (7:05.298). Въпреки това, съдейки по кадрите, заснети по време на обиколката, суперколата не разкрива пълния си потенциал.

На дългата права в края на обиколката YangWang U9 ускорява само до 275 км/ч, което е много по-ниско от реалната максимална скорост на колата. Според съобщения в китайските медии, инженерите на BYD преди това са прекарали шест месеца на германската писта, експериментирайки с различни настройки за U9.

Китайският суперавтомобил е оборудван със силов агрегат от четири електрически мотора, които произвеждат общо 1306 к.с. Ускорението за серийната версия е 2.36 сек до 100 км/ч. Батерията CATL позволява изминаването на до 465 км с едно зареждане по цикъла CLTC.


BYD


Крайното време за обиколка на YangWang U9 ще бъде добавено към официалния списък с рекорди на „Нюрбургринг“, след като BYD завърши процеса на сертифициране на модела за европейския пазар. В Китай YangWang U9 вече е наличен за поръчка, цените започват от 1.68 милиона юана (220 500 евро).

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 1 месец )
    Е така де. Ако си тръгнал да си купуваш бърз автомобил, не си купуваш двуврат защото е много по-практичен. Точно обратното е. Правиш компромис с практичността, за да е по-бърз. Ако има още по-бърз автомобил, който на всичкото отгоре е по-практичен и значително по-евтин, каква би била причината да си избереш двуврат нисък и тесен автомобил, който е по-бавен но за сметка на това няколко пъти по-скъп? Единственото е да си различен и да се похвалиш Колко пари струва, без да те интересува бързината.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 13 - просто сравнявам. Не мисля, че човек който си купува кола с 4 врати се интересува от времето и на Ринга. Аз мисля, че това е фактор само при спортните двуместни коли (или триместни)
  • #13
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 12 ( преди 1 месец )
    Ако цената е определящ фактор, спокойно може да си вземеш автомобила на xiaomi който ще струва около 100 000 евро и неговият прототип направи обиколка за 6 минути и 48.874 секунди. Вероятно серийния модел ще качи някоя секунда, защото няма да може да кара със сликове, но пак ще е по-бърз от повечето ако не и от всички четири врати седани и спокойно може да се ползва за семеен ежедневен автомобил.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Според това което намерих в нета времето е 7:17.9, а не 7:19.9. Трябва да се отбележи, че то е на по-дългото трасе 20.8 км - т.н. Нюрбургринг фул. Стандартното трасе е 20.6 км. Не е лошо времето, но и цената не е малка. Порше 911 ГТ3 прави обиколка за 6:59.93 и цената му започва от 209 000 евро
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До РУК ( преди 1 месец )
    Точно това имам предвид. Не случайно постоянно задавам въпроси вместо да ви давам на готово отговорите, които да отречете. Защото всеки от нас си има доверен източник на информация и не е длъжен да вярва на мен или който и да е в коментарите. Както виждаш никой не каза времето, за да върви пропагандата на статията и информационното затъмнение. Ти също правиш такова, като приемаш всеки въпрос за заяждане, вместо да споделиш от опит информация за предимствата и недостатъците на електромобилите
  • #10
    0 rate up comment 6 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    Да говорим с факти, които упорито избягвате. Времето което никой антиелектрик желая да спомене е 6 минути и 48.874 секунди. Другия факт който не споменавате е че това е най-бързият четириврат автомобил на нюрбургринг. Няма по-бърз независимо дали е прототип, тунингован или какъвто и да е. НЯМА. Факт. Факт който е забележителен, като се има предвид ,че това е първият опит на производител на телефони, който произвежда автомобили едва от 2 х 100 дни, а прави по-бърз на автомобил от стогодишните.
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До #5 Рекорда на Ринга за който Шаоми може да претендира е за "най-бърз жълт Шаоми с черна лента" и нищо повече. Двата автомобила които "записаха рекорд" нямат НИКАКЪВ шанс да бъдат регистрирани като "серийни" и с разрешение за обществената пътна мрежа. "Рекорда" им е твърде далеч от ВСЕКИ ВЪЗМОЖНО ПРИЛОЖИМ за техният "клас" - далеч са дори от този за "заводски прототип", и от този за "електромобил" и т.н. Далеч са от рекордите за предварителни "продажби" и за "произведени" също. Чети повече
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 1 месец )
    WRC не е чак такова предизвикателство, защото там отсечките са къси. Формула 1 и Дакар са големите предизвикателства.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Митичният даскал. Хаххаах. Шаумито е завъртяло обиколката, за колкото време ти пишеш пет последователни коментара тук и получаваш оргазъм, че си написал за милионен път баналните си едни и същи клишенца. Пингвин
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    когато видя електромобил да застане на старта на WRC тогава може да говорим че имат бъдеще дотогава да се дърпат на 400 метра или за най висока скорост или обиколка теста за еднапавтомабилна компания е ралли спорта всичко друго е без значение