IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Батерията на китайски електромобил падна на пътя

Инцидентът идеално пасва на слогана на производителя – да отделим колата от електричестото (ВИДЕО)

Китайското изцяло електрическо превозно средство,известно като Cao Cao 60, беше заснето околовръстен път в Чънду, провинция Съчуан, след като загуби своята високоволтова батерия по време на движение, съобщава CarNewsChina.


Китай батерия


Краткото видео показва, че бялото EV е спряло на 20-ина метра, след като е загубило основния си източник на енергия. Няма пожар и никакви щети, но цялата история е доста иронична, защото Cao Cao 60, който дебютира през март, е проектиран от китайския автомобилен гигант Geely (той притежава Volvo и Polestar) с идеята за смяна на батериите, а не с тяхното зареждане. Цялата процедура, според производителя, отнема само 60 секунди.

Освен това, лозунгът на Geely за нейния бизнес-модел за смяна на батерии е „разделяне на автомобила и електричеството“, което пасва идеално тази конкретна ситуация. Все пак трябва да се уточни, че това е единичен случай и не може да се говори за компрометиране на превозното средство0 или на системата за смяна на батериите.



Моделът Cao Cao 60 дебютира на 30 март като първото превозно средство на Cao Cao Auto, насочено към шофьори, които изкарват прехраната си, работейки за Cao Cao Mobility. Това е компанията на Geely, занимаваща се с превози. CarNewsChina съобщава, че електромобилът струва около 17 500 долара, като се предлага само на бизнес-клиенти. Неговият пробег е 415 км по китайския стандарт CLTC.


0 от 500
  • #44
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Да обобщим 2 ( преди 1 година )
    До колелата стигат 95квтч енергия а при двг 180квтч сиреч близо двойно
  • #43
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Да обобщим ( преди 1 година )
    Тоест извода е следния при 95% кпд на Тесла каквото е всъщност кпдто
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 39 ( преди 1 година )
    Написал съм 30% а не 10% няма двг с 10% кпд при някои дизели стига и до към 40%
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 35 ( преди 1 година )
    Колко колеги сте и по колко часа карате на денонощие? 24 часа в денонощието ли возите клиенти които ви чакат на мястото на което сте свалили последния? Ти съвсем ни взе боядисани врабчета. Неслучайно те питах По колко стотин хиляди километра минаваш на година! Поне през 70% от времето автомобила не се движи и може да зарежда. Въпрос на време на всяка стоянка на таксита да има зарядни станции, включително собственост на таксиметровата компания. Инсталацията е безплатна, а абонамента 10 лв/мес.
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не лъжи!Общото Кпд на електричката е около 70%.
  • #39
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    кпд на двг от 30%"само под 100квтч отиват към колелата че и струва повече де е Киро на кирия дет се вика" Ами ето, че сам си го написал едното има 30% КПД а другото около 100% по твои думи но понеже грамотните хора знаем, че в природата КПД 100% не съществува защото това е перпето мобиле, от 80 kWh в батерията, до колелата стигат максимум 60 kWh, което означава че КПД на ДВГ е 10%, защото и двата автомобила се нуждаят от 60 kWh, но единия харчи 80, а другия 600kWh за една и съща работа.
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 27 ( преди 1 година )
    Това за акциза, че е само за вредни стоки от къде го измисли?! Акциз на горивата и сега се начислява. Не мислете, че държавата ще се лиши от този голям приход, когато почнат да намаляват ДВГ, а соларките станат все по-масови. Въпроса е, че при електричките технически вече е възмножно много по-прецизно да се контролиат нещата.
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    Да заключим тоест за 10к км на фодина ще прекараш 4 дена в зареждане а с двг едва 40 минути.Смятай кое е по добре
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Слаб две ( преди 1 година )
    Ето ти условията на задачата, смятай отново. "Седмично зареждам по 30 лева" това условие не изключва другото условие за 10 000 км годишен пробег. При 8 на 100 разход зарежда по 150 км на седмица, което са общо 7800 км за годината за ходене до работа без дългите пътувания. Типична функционална неграмотност, при която дори когато му посочиш грешката не може да си я види камо ли да си я намери сам! Затова няма как някога да ви излезе някоя сметка, камо ли да направи те причинно следствена връзка.
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 1 година )
    Не отговари,кога да си зареждаме таксито електричка, което караме с колегата на смени?