IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Батерията на китайски електромобил падна на пътя

Инцидентът идеално пасва на слогана на производителя – да отделим колата от електричестото (ВИДЕО)

Китайското изцяло електрическо превозно средство,известно като Cao Cao 60, беше заснето околовръстен път в Чънду, провинция Съчуан, след като загуби своята високоволтова батерия по време на движение, съобщава CarNewsChina.


Китай батерия


Краткото видео показва, че бялото EV е спряло на 20-ина метра, след като е загубило основния си източник на енергия. Няма пожар и никакви щети, но цялата история е доста иронична, защото Cao Cao 60, който дебютира през март, е проектиран от китайския автомобилен гигант Geely (той притежава Volvo и Polestar) с идеята за смяна на батериите, а не с тяхното зареждане. Цялата процедура, според производителя, отнема само 60 секунди.

Освен това, лозунгът на Geely за нейния бизнес-модел за смяна на батерии е „разделяне на автомобила и електричеството“, което пасва идеално тази конкретна ситуация. Все пак трябва да се уточни, че това е единичен случай и не може да се говори за компрометиране на превозното средство0 или на системата за смяна на батериите.



Моделът Cao Cao 60 дебютира на 30 март като първото превозно средство на Cao Cao Auto, насочено към шофьори, които изкарват прехраната си, работейки за Cao Cao Mobility. Това е компанията на Geely, занимаваща се с превози. CarNewsChina съобщава, че електромобилът струва около 17 500 долара, като се предлага само на бизнес-клиенти. Неговият пробег е 415 км по китайския стандарт CLTC.


0 от 500
  • #84
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 82 ( преди 10 месеца )
    Правиш ли разлика между производство и потребление? Още при споменаването на 120% от потреблението на България трябваше да ти светне лампичката! Както виждаш тецовете и в момента работят, въпреки че още от ВЕИ И АЕЦ има излишък. България е нетен износител и някои по умни страни си купуват въглищен ток от България, а мръсотията остава в нашата Родина, да я дишат нашите деца. България ползва 30 тераватчаса, а произвежда 40. За два милиона електромобила са необходими 5 тераватчаса годишно.
  • #83
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 80 ( преди 10 месеца )
    Съгласен съм с написаното. Но това е само половината сметка и затова искам данните от тебе, за да не си ги измислям но щом искаш. за тези 20 минути ще изхарчиш 250 лв за зареждане на автомобил който струва повече пари от Тесла, но е много по-бавен. Тесла ще изхарчи 120 лв за зареждане. Сега остава въпроса ако някой ти остави на произволно кафене от пътя 130 лв и ти каже че са твои ако спреш за 20 мин. да изпиеш едно кафе, ще си "изгубиш" ли времето? Или на 2 места по 65лв за 10 минути?
  • #82
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до 81 ( преди 10 месеца )
    НЯма заяджане има невярна информация от твоя страна казваш че в България не се ползва нищо друго като ел енергия освен произведеното от ВЕИ и Аец под Веи се разбира вятър слънце и вода а ми това просто не е вярно.Пита се 47% енергия произвведена от газ и въглища къде отива.
  • #81
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 79 ( преди 10 месеца )
    Нямам диплом и съм безработен. Така по-лесно ли ти е да намалиш заяжданията? Хайде сега да се сърдоточим какво от казаното от мен не е вярно? Смяташ ли че някой трябва да държи 10 часа контакта на зарядното докато автомобилът се зарежда? Или зареждането отнема на собственика само 10 секунди на теория а на практика по малко? Можеш да засечеш за колко време си включваш зарядното на телефона. Или е лъжа че за зареждане на телефона си губиш повече време, защото го зареждаш по-често?
  • #80
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 78 ( преди 10 месеца )
    Е как не е само това като е само това за 20мин зареждане изминавам същото разстояние което ти с електриката и то тесла изминаваш за 40минути или два пъти като време повече зареждане и то на фаст чарджер и ми остават 8 пъти повече километричен запас в резервоара.
  • #79
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 77 ( преди 10 месеца )
    Обиждаш другите даваш квалификации кой какво можел и неможел и плюс това и на всичкото отгоре даваш НЕверни данни питам се нормален ли си какво работиш кой те е назначил на база на какво на каква диплома още по шокиращото е кой ти е разписал диоломата от кой университет е и в Мон знаят ли трябва да се търси отговорност на такива лица.
  • #78
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 75 ( преди 10 месеца )
    "Тоест да разбираме че единственото на което се оповаваш е евтиният ток."Това е само половината част от уравнението, но не е по-важната част. Иначе светът още днес щеше да е преминал на ток. От десетина години ви обяснявам, че истинското преминаване на електрически транспорт ще стане, когато цените на електромобилите се изравнят с ДВГ и нито ден по-рано. И е редно да се прави разлика, че говоря за пазара на новите автомобили, а не всички автомобили по пътищата, че все нещо не сте разбрали.
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Абе долен ( преди 10 месеца )
    "А ми казвам ти говориш неверни неща" това че не можеш да си направиш елементарна математическа или каквато и да е сметка, не значи че моите не са верни. Хайде бъди малко по-конкретен кое отказаното от мен не е вярно като зад всичко стоят числа и факти?
  • #76
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 70 ( преди 10 месеца )
    Иначе казано, онзи мислител остава некъпан дори когато си стои вкъщи защото няма топла вода в бойлера, а моя дори зимно време, когато не пече слънце винаги имам гореща вода и не ми се налага да чакам. Сещаш ли се за разликата в мисленето и манталитета?
  • #75
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 71 ( преди 10 месеца )
    Тоест да разбираме че единственото на което се оповаваш е евтиният ток.