IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla краде най-много клиенти от Toyota

Японската марка губи позиции в класацията за лоялност в САЩ

Toyota вече не е сред лидерите, когато става въпрос за лоялност към марката в САЩ. Тя изпадна чак на седмо място в проучването на S&P Global Mobility, което анализира първите четири месеца на годината, съобщава Automotive News.


Toyota


„Обикновено Toyota е наравно с Ford и Chevrolet, но в тази последна част от класацията японският автомобилен производител пада надолу, като това се дължи на отлива на клиентите, които се отказаха от марката и избраха Tesla“, коментира анализаторът Том Либи.

Според информацията, процентът на клиентите, които са преминали от Toyota към Tesla, е нараснал с 2,1 пункта до 5% на годишна база.

Сред масовите производители в САЩ Ford регистрира 59,5% лоялност към марката тази година (от януари до април), следван от Chevrolet с 57,1% и Subaru, Nissan, Kia и Hyundai. Toyota регистрира 52,3% лоялност към марката, което е спад от 5,7 пункта спрямо същото време на миналата година.

„Очевидно ще трябва да наблюдаваме резултатите занапред, но само през тези първи четири месеца Toyota е разочарование“, каза още Либи.

В категорията луксозни марки Tesla отново оглавява класацията със записани 68% – 18,8 пункта над BMW на второ място и 1,1 пункта повече от предходната година. Всъщност Tesla е единствената марка в проучването, която се радва на лоялност от над 50%. След BMW в класацията се нареждат Mercedes-Benz, Lexus и Cadillac

Освен това Tesla е единствената марка в САЩ, която задържа повече клиенти, отколкото губи. Това е изненадващо, като се има предвид, че базираният в Остин производител на електромобили не е пуснал ново превозно средство от 2020 г., когато започнаха доставките на Model Y.


0 от 500
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "Това е изненадващо, като се има предвид, че базираният в Остин производител на електромобили не е пуснал ново превозно средство от 2020 г., когато започнаха доставките на Model Y." Изненада е само и единствено за антиелектриците, които не това, че произведение през 2020 модели имат същата функционалност като да си купиш чисто нов автомобил. Но това не е защото модела не е променян от 2020, а точно обратното. Всяка функционалност която се появи в новите модели, автоматично се появява и в старите