IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda Passport порасна и стана по-мощен

Четвъртото поколение на японския кросоувър изглежда доста по-брутално

Четвъртото поколение Honda Passport направи своя публичен дебют на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Кросоувърът, който не се страхува от офроуд, ще бъде пуснат в продажба в началото на следващата година на цена от около 45 000 долара.


Honda Passport


Honda Passport си остава по-малкият брат на Pilot, макар да е изграден на същата платформа. В четвъртото си поколение е станал по-широк и по-висок, а междуосието му също е увеличено. Размерите му са: дължина - 4841 мм (+2 мм в сравнение с третото поколение); широчина - 2019 мм (+23 мм); височина - 1857 мм (+38 мм); междуосие - 2891 мм (+72 мм).

Дизайнът на кросоувъра е вече по-брутален и ъгловат. В профил автомобилът е много подобен на Honda Pilot. Броните му са станали по-масивни, а фаровете и радиаторната решетка - по-тесни. Предният капак е допълнен с въздухозаборник.

Трябва да се отбележи, че моделът направи публичния си дебют в екстремните версии TrailSport и TrailSport Elite. Те имат допълнителна защита на дъното и гуми за офроуд General Grabber с размери 275/60 ​​​​R18. Клирънсът на кросоувъра е увеличен до 211 мм.


Honda Passport


Интериорът на Honda Passport TrailSport Elite е декориран с кожа и водоустойчиви материали. Всички версии на модела получиха цифрово табло и по-голям 12,3-инчов сензорен екран, а услугите на Google са интегрирани в мултимедийната система. Кросоувърът също така е станал по-просторен отвътре: има 33 мм повече място за краката на втория ред, а обемът на багажника е увеличен до 2365 литра със сгънати задни седалки.

Базовото оборудване на Honda Passport е разширено - включва осем въздушни възглавници, електрическо задвижване за седалките и вратата на багажника, отопляеми седалки, Wi-Fi, безжично зареждане на смартфони, набор от системи за сигурност и адаптивен круиз контрол с режим в задръстване. Най-скъпата опция, TrailSport Elite, добавя безключов достъп, вентилирани седалки, отопляем волан, Bose аудио с 12 високоговорителя и TrailWatch камера със специален офроуд режим.


Honda Passport


Кросоувърът запазва 3,5-литровия си бензинов V6 двигател, но мощността му е увеличена до 285 к.с. и 355 Нм максимален въртящ момент. Моторът е съчетан с нова 10-степенна автоматична скоростна кутия. Автомобилът може да тегли ремарке с тегло 2,2 тона.

Както и в предишното поколение, задвижването на четирите колела е допълнено със системата за векторизиране на въртящия момент i-VTM4. Контролът на спускането и наборът от режими за различни видове офроуд са стандартни. Освен това са монтирани нови и по-големи спирачни дискове, а в модификациите TrailSport и TrailSport Elite окачването е подсилено.


Още снимки на модела - вижте в галерията:


0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Дфг ( преди 4 седмици )
    До#7 Пътник ти е мозъка . Най големия производител на двигатели в света няма как да е пътник. Повечето неуки неграмотници пишат
  • #7
    1 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Хонда са пътници, мега скъпи но за сметка на това морално остарели барутници.
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Това е сравнимо със Ford Bronco Sport като възможности и проходимост. Много е далече от истинският джип Ford Bronco или новия Land Cruiser 250. Дори една Dacia Duster 4х4 ще се представи по добре извън пътя щото е по лека и маневрена.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Не е джипка ( преди 4 седмици )
    Кросоувър е само за асфалт и леки черни пътища без тежки препятствия. Не знам защото го рекламират като офроуд автомобил като изобщо не става за офоруд? Заблуждават клиентите........ Още на пръв поглед се вижда че геометрията не е достатъчно добра. Стои ниско, окачването е като на CRV и няма достатъчно ход. Максималният размер на гумите е 31 инча което е малко за това междуосие. Няма и раздатъчна кутия и бавни предавки. Вместо това има много къса първа скорост и нормално тръгва на втора.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    каква агресия от 35 години демокрация жив американец не съм видял виж *** под път и над път у бугарско
  • #3
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Who Cares ( преди 4 седмици )
    I plaho da pitam: "A kolko harchi?" Inache s tiia saund sistemi i treil kameri shte ozvuchava planinite, a pytnicite shte se naslazhdavat na gledkata na razbiagalite se zhivotni (dokolkoto gi ima vse oshte).
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Илияне, така е, защото тази "държава" от изселници е създадена с агресия (спрямо ***) и после 400 години налага "демокрация", "култура" и "икономика" с пушките си. Т.е. добре "са си постлали". А, всички останали държави търпят и само "козируват". В историята на животните, наречени човеци, все за най-силния, агресивен и нетърпящ противодействие "вожд" е имало най-много от т.нар. благини - в случая V8, 7,2 л, 30 на сто разход, качен върху 5,5 м "уагън". А ние само ще "лапаме мухите"... :-(
  • #1
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Илиян ( преди 1 месец )
    Значи за Америка все още има яки машини, а в Европа куци електрички и хибридчета с двг на косачка на двойна цена! Супер яко, честно!