IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla краде най-много клиенти от Toyota

Японската марка губи позиции в класацията за лоялност в САЩ

Toyota вече не е сред лидерите, когато става въпрос за лоялност към марката в САЩ. Тя изпадна чак на седмо място в проучването на S&P Global Mobility, което анализира първите четири месеца на годината, съобщава Automotive News.


Toyota


„Обикновено Toyota е наравно с Ford и Chevrolet, но в тази последна част от класацията японският автомобилен производител пада надолу, като това се дължи на отлива на клиентите, които се отказаха от марката и избраха Tesla“, коментира анализаторът Том Либи.

Според информацията, процентът на клиентите, които са преминали от Toyota към Tesla, е нараснал с 2,1 пункта до 5% на годишна база.

Сред масовите производители в САЩ Ford регистрира 59,5% лоялност към марката тази година (от януари до април), следван от Chevrolet с 57,1% и Subaru, Nissan, Kia и Hyundai. Toyota регистрира 52,3% лоялност към марката, което е спад от 5,7 пункта спрямо същото време на миналата година.

„Очевидно ще трябва да наблюдаваме резултатите занапред, но само през тези първи четири месеца Toyota е разочарование“, каза още Либи.

В категорията луксозни марки Tesla отново оглавява класацията със записани 68% – 18,8 пункта над BMW на второ място и 1,1 пункта повече от предходната година. Всъщност Tesla е единствената марка в проучването, която се радва на лоялност от над 50%. След BMW в класацията се нареждат Mercedes-Benz, Lexus и Cadillac

Освен това Tesla е единствената марка в САЩ, която задържа повече клиенти, отколкото губи. Това е изненадващо, като се има предвид, че базираният в Остин производител на електромобили не е пуснал ново превозно средство от 2020 г., когато започнаха доставките на Model Y.


0 от 500
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 20 ( преди 1 година )
    Процентите са си проценти. Коментирам цифрите които знам, защото не знам продажбите за САЩ, но предполагам, че съотношението на продажбите ще е същото и в САЩ toyota ще продава 10 пъти повече от Тесла, така че нищо не се променя по същество.
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До долния.Това изследване е за САЩ,умньо.
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Не можеш да ги сметнеш ли или те е срам да кажеш цифрите? "за периода окт 2021 - сеп 2022, 15.3% от купувачите на Тесла са дошли от Тойота, докато за яну - апр 2023, този процент е 5%." Но понеже страдаш от функционална неграмотност, ако се върнем на глобалните продажби, значи от 1 милион продадени Тесли тогава са дошли 150 000. Но в тази статия не става въпрос за продадените 1 милион Тесла, а за 5% от продадените 10 милиона toyota - 500 хиляди. И питаш "Какво ти говори тази тенденция?" Е кажи?
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Обновения модел 3 ще се произвежда на същите линии на които се произвеждал и стария, а аз ти говоря за шест месеца от обявяването на абсолютно нов модел като модел 2 например, до първата му продажба. Например ако днес представят новия модел 2 и обявят че започват производството му на 1 юли догодина, възможно ли е първата продажба на този модел да бъде извършена в края на тази година например на 30-ти декември 2023 година 6 месеца от сега нататък първите клиенти да си получат модел 2? Как мислиш?
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако модела е готов виждаме при project highland/модел 3 - около 6 месеца. Но после следва У за още 6 месеца. Така че преди средата на другата година е невъзможно. Но и пикапа дава индикации да се случи (признавам бях доста скептичен) Като го добавим него края на другата е най-ранната опция. Отново наблягам - ако е готов модела.
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не ми говори с проценти защото не ги разбираш. Я кажи ако това са проценти от глобалните продажби, на колко броя отговарят?
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 14 ( преди 1 година )
    Именно де. За колко време мислиш че се организира производство на нов модел? Мислиш ли че може да стане за 6 месеца или по-малко?
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    11 до 12 ( преди 1 година )
    Точно това ми е мисълта - дори Мъск дето обещава чудеса, не го е обещал. Пък какво остава да го направи.
  • #13
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тесльо, гледай числата, не заглавията. Тенденцията е следната: за периода окт 2021 - сеп 2022, 15.3% от купувачите на Тесла са дошли от Тойота, докато за яну - апр 2023, този процент е 5%. Какво ти говори тази тенденция? 20 милиона, ама някой друг път, ха-ха!
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Ти сериозен ли си ( преди 1 година )
    Да вярваш на дата казана от Илон Мъск? Това не го правят дори най наивните хора на земята. Автопилота трябваше да е готов преди пет години до края на годината и така от тогава всяка година е до края на годината. Спомняш ли си когато септември месец 2019 година, Илон Мъск обяви че производството на Тесла модел У започва след една година през септември месец 2020 и всички помислиха че е поредния фейк? Знаеш ли кога бяха първите продажби на този модел? Март месец 2020, половин година преди началот