IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla краде най-много клиенти от Toyota

Японската марка губи позиции в класацията за лоялност в САЩ

Toyota вече не е сред лидерите, когато става въпрос за лоялност към марката в САЩ. Тя изпадна чак на седмо място в проучването на S&P Global Mobility, което анализира първите четири месеца на годината, съобщава Automotive News.


Toyota


„Обикновено Toyota е наравно с Ford и Chevrolet, но в тази последна част от класацията японският автомобилен производител пада надолу, като това се дължи на отлива на клиентите, които се отказаха от марката и избраха Tesla“, коментира анализаторът Том Либи.

Според информацията, процентът на клиентите, които са преминали от Toyota към Tesla, е нараснал с 2,1 пункта до 5% на годишна база.

Сред масовите производители в САЩ Ford регистрира 59,5% лоялност към марката тази година (от януари до април), следван от Chevrolet с 57,1% и Subaru, Nissan, Kia и Hyundai. Toyota регистрира 52,3% лоялност към марката, което е спад от 5,7 пункта спрямо същото време на миналата година.

„Очевидно ще трябва да наблюдаваме резултатите занапред, но само през тези първи четири месеца Toyota е разочарование“, каза още Либи.

В категорията луксозни марки Tesla отново оглавява класацията със записани 68% – 18,8 пункта над BMW на второ място и 1,1 пункта повече от предходната година. Всъщност Tesla е единствената марка в проучването, която се радва на лоялност от над 50%. След BMW в класацията се нареждат Mercedes-Benz, Lexus и Cadillac

Освен това Tesla е единствената марка в САЩ, която задържа повече клиенти, отколкото губи. Това е изненадващо, като се има предвид, че базираният в Остин производител на електромобили не е пуснал ново превозно средство от 2020 г., когато започнаха доставките на Model Y.


0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Как да ги забравя като още не съм ги видял? Дори Мъск, известен с обещанията на едро, нищо не казва кога ще дойдат те. Експерти казват края на другата година, но преди Мъск да обяви дата съм скептичен.
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дп 7 ( преди 1 година )
    Ако Тесла може да продава над милион автомобили по 50 000 евро, колко ли електромобила ще може да продаде на цена 25 000 евро? Къде забрави Тесла модел 2 и братът му близнак SUV ?
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Абе шваба ( преди 1 година )
    Тук говорим за лоялност, а не за спаднали продажби! Тези клиенти на toyota са разочаровани от марката и са отишли при друг производител и няма да се върнат повече. На тяхно място ще дойдат други, но нали знаеш че един доволен клиент води трима нови, а един недоволен отказва 10 стари. Ако тази тенденция е тръгнала тази година сещаш ли се накъде ще върви?
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 4: Ха-ха-ха, абе теслю празноглави, продажбите на Тойота наполовина ли били паднали от първите четири месеца на годината??? Ха-ха-ха-ха, лелее, титан на мисловната дейност!
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В момента има 2 бест селъра. До края на тази година фокуса е върху фейслифта на 3-ката, догодина ще е върху фейслифта на У. И стана че за 5 години трябва да извади 6 високо продавани модела. Ще кажеш Сайбъртръка. Да ама целия пазар на пикапи в света е 1 милион (при това 3/4 от него е доминиран от 4 марки) И според мен той ще се бори за съвсем нова публика, досега не карала пикапи.
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до електричаря ( преди 1 година )
    Чаааакай малко с големите числа. Казва се от потребителите в САЩ. А последно като гледах, САЩ не е целия пазар на Тойота. И също Тесла ще привлече клиенти, които купуват коли за 40-50к долара. Няма да привлече клиентите които купуват коли за 20к долара и по-малко. Отделно дори това да е валидно за целия пазар на Тойота, пак са 10 милиона. И ВАГ ли ще фалират до 5 години в полза на Тесла? И стигаме до момента че Мъск още няма моделите които му трябват за 20 милиона проджби.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Статията показва, че само българските Тойоткаджийчета са толкова неостри. Явно американските са прогледнали.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Колко трябва да си умен за да разчетеш от тези цифри които си цитирал, че половината собственици на toyota повече няма да си купят автомобил от тази марка и бягат от нея като 5 процента от тях ще си купят Тесла. Понеже процентите са ти тъмна Индия нека говорим с абсолютни числа. Това означава че от над 10 милиона клиенти които миналата година са си купили toyota, 5 милиона от тях няма да си купят отново toyota, а 500 хиляди от тях ще си купят Тесла! Интерполирай до 2030 и виж какво ще се получи
  • #3
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 2: И как точно ще стане това, при положение че "само" 52.3% от клиентите на Тойота са избрали Тойота и "цели" 5% са избрали Тесла? Заглавието е иделано за плиткоумници като тебе. Само че фактите са различни.
  • #2
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Tesla краде най-много клиенти от Toyota" нали питах те откъде ще се появят 20 милиона нови клиенти които ще купуват Тесла през 2030 година? Дори само заглавието на статията ви отговоря на този въпрос услужливо, защото така или иначе рядко четете статиите и повече от едно изречение от коментарите преди да се впуснете да коментирате.