IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla най-после започна да рекламира

Банери на производителя на електромобили се появиха в най-голямата интернет-търсачка

Преди време главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск обяви, че компанията му ще започне да се рекламира – нещо, което до този момент не се беше случвало. А причината беше, че Tesla и Мъск са добре познати на публиката, а търсенето на продуктите на марката е толкова високо, че нужда от реклама нямаше.


Илон Мъск


Нещата обаче се променят и в Google вече се появяват първите реклами на Tesla. В момента все още няма телевизионни изяви и специални кампании, а само няколко „анонимни“ банера на бял фон в най-голямата търсачка в света.

Появата им беше открита от потребители, които при сърфиране в мрежата попаднаха на поредица от изскачащи прозорци на тема „Tesla“. Те се появяват на компютъра им и благодарение на „програмата за прозрачност“ на Google можеха да се видят, че тези реклами са били платени директно от американската компания.


Tesla реклами


Според информациите, към момента рекламните кампании на Tesla са ограничени до САЩ и Великобритания. Не е ясно дали това е първа стъпка към мащабна комуникация или Мъск и екипът му пробват нов експеримент. Някои анализатори все още са убедени, че когато Tesla наистина започне да рекламира, ще го направи по различен начин - с телевизионни реклами и персонализирани банери.
.
Засега е рано да се каже какво ще се случи в бъдеще. Изявлението на Мъск от преди месец, че „може би е дошъл моментът да се отдели малко бюджет за комуникация“ подсказва настъпващата промяна, като тя най-вероятно се дължи на все по-голямата конкуренция, която Tesla среща на пазара на електромоболи. И компанията всячески се стреми да запази лидерската си позиция в областта на нулевите емисии.


0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 5 ( преди 10 месеца )
    Няма такова нещо ако живота на батерията е 1000 цикъла на зареждане пълно празно това прави 1000 умножено по 500 което са ти 500к км преди да я смениш а това са много км а Тесла е с над 1000 цикъла
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Абе шваба ( преди 10 месеца )
    Безспорно от Тесла си имат своите проблеми с качеството на автомобилите, но точно по отношение на батерия и задвижване, никой не може да ги бие нито като ефективност, нито като надежност, нито като дълговечност. Всъщност все повече хора на 8 година ще разберат, че ако не са си купили и не си купят Тесла, А друг електромобил, значи са направили грешка. Ако някой може да ги настигне, това са само китайците, но пък те трябва да се борят с доста натрупани предразсъдъци, някои от които основателни
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Абе каскет ( преди 10 месеца )
    Дали пък още днес не става точно обратното? Още преди да им изтече гаранцията на останалите марки електромобили, се вижда че не могат да изкарат повече от пет-шест години, като на някои от моделите проблемите започват още преди клиентите да си ги получили и не могат да зареждат през зимата, та затова от toyota спряха продажбите на първия си електромобил със смешната изфабрикована причина за падащи колела, като седем месеца изчакаха да мине зимата, за да сменят болтовете на колелата.
  • #5
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    Големите проблеми Тесла ще започнат когато на масовите им модели започне да изтича гаранцията - тогава ще стане ясно че средният им живот е 8-10 години, т.е. наполовина на конвенционалните автомобили, цените на старо ще се сринат и само абсолютните сектанти ще продължат да купуват нови тесли.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 10 месеца )
    С колко са паднали продажбите на електромобили ако въобще се продават във вашата реалност? Или дори тези които са си ги купили ги връщат на производителите и си търсят парите и продажбите са отрицателни?
  • #3
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Явно продажбите са спаднали и EV балонът се спука. Хората си купиха колкото да пробват и сега се връщат към истинските автомобили. В САЩ от началото на годината са продадени рекорден брой автомобили с V8. И като цяло коли с двг. Дори само продажбите на Ford F150 са повече от всички продажби на всички модели на Tesla взети заедно.
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Ето го още един който си мисли че душата на човек се крие в силиконовите джуки и други издатъци и смята че всяка тунингована жена има богата душевност!
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    мэск да преносочи бюджета за реклама към дизайн центъра си че толкова бездушен автомобил няма на пазара