IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla най-после започна да рекламира

Банери на производителя на електромобили се появиха в най-голямата интернет-търсачка

Преди време главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск обяви, че компанията му ще започне да се рекламира – нещо, което до този момент не се беше случвало. А причината беше, че Tesla и Мъск са добре познати на публиката, а търсенето на продуктите на марката е толкова високо, че нужда от реклама нямаше.


Илон Мъск


Нещата обаче се променят и в Google вече се появяват първите реклами на Tesla. В момента все още няма телевизионни изяви и специални кампании, а само няколко „анонимни“ банера на бял фон в най-голямата търсачка в света.

Появата им беше открита от потребители, които при сърфиране в мрежата попаднаха на поредица от изскачащи прозорци на тема „Tesla“. Те се появяват на компютъра им и благодарение на „програмата за прозрачност“ на Google можеха да се видят, че тези реклами са били платени директно от американската компания.


Tesla реклами


Според информациите, към момента рекламните кампании на Tesla са ограничени до САЩ и Великобритания. Не е ясно дали това е първа стъпка към мащабна комуникация или Мъск и екипът му пробват нов експеримент. Някои анализатори все още са убедени, че когато Tesla наистина започне да рекламира, ще го направи по различен начин - с телевизионни реклами и персонализирани банери.
.
Засега е рано да се каже какво ще се случи в бъдеще. Изявлението на Мъск от преди месец, че „може би е дошъл моментът да се отдели малко бюджет за комуникация“ подсказва настъпващата промяна, като тя най-вероятно се дължи на все по-голямата конкуренция, която Tesla среща на пазара на електромоболи. И компанията всячески се стреми да запази лидерската си позиция в областта на нулевите емисии.


0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И какво им е различното на батериите за хибрид и за електромобил и защо за електромобилите не ползват от онези с 100 000 цикъла живот, ами ползват такива само с 1 000? Какво им е специално на онези хибридните? Не се ли усещаш как си противоречиш, защото в хибрида батериите работят в много по-натоварен режим и правят много повече цикли, но както виждаш не е проблем.
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да видя дали правилно съм те разбрал? Все още не знаеш за автомобил на Тесла с батериите четопроизводство започна през 2022 година, да е изминал повече от 500 000 км? Ти сериозен ли си? Да ти припомня ли, че около 6 поколения назад батерия на Тесла от онези за лаптопите, които имаха толкова кофти охладителна система, че загряваха когато ги караш с над 150 км в час, измина 500 хиляди километра, а с последната батерия сменена на 500 000 км направи рекорда от 1,6 милиона километра - 1 милион
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Батериите за хибриди и батериите за електромобили са доста различни, така че сравнението им е безпредметно. Рекламните партенти на Тесла са известни с това че нямат общо с релаността. Не знам за Тесла на повече от 500 000 км с оригинална батерия, въпреки че някой си професор доказал в лабораторията си обратното.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Освен това Дан потвърди добре известния факт, че батериите се влошават най-вече, когато са напълно заредени и напълно разредени. В същото време, ако една частично изтощена батерия се презареди с 25-50%, но не до пълното си ниво, тогава дори след 15 хиляди цикъла има минимално разграждане на елементите в нея, а понякога такова изобщо не се наблюдава. ежедневните пътувания до работното място са идеални, когато зарядът падне от 80% на 70%, последван от презареждане обратно до 80%.
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Джеф Дън, професор от Университета Далхоузи в Канада, доктор по химия, който тества нови 4 680 батерии в лабораторията си по искане на Tesla, сподели резултатите от тригодишните си изследвания. Дан симулира цикли на зареждане и разреждане от 0 до 80%, което се равнява на около 350 км пробег в съвременните електромобили Tesla. След 10 000 цикъла батериите все още са в изправност с приемливо ниво на влошаване на качеството на заряда.Това е еквивалентно на 3.5 милиона километра за автомоби
  • #13
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Пак ли изпадаш в когнитивен дисонанс? Няма батерия с над 1000 цикъла живот и след това всички умират. Като най-големия кошмар за една 80 kWh е да я зареждаш с 3 пъти капацитета -240 kW, но пък хибрида е най-великата технология, най-вече самозареждащия, защото 0,5 kWh батерия може да се зарежда с 300 пъти повече мощност - 150 kW при всяко спиране, но въпреки това може да издържа по 1000 спирания на ден в продължение на стотици години без никаква деградация!
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Какви продажби са паднали, като предварителните данни показват, че се очаква поредното рекордно тримесечие за Тесла? Май на някои тук не са им паднали топченцата в торбичките, когато им е било времето.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Е как че съм ги объркал я пиши в Гугъл тесла батерии цикъл и виж че са 1500 пасмалил съм ги с 33% но иначе става още по филям пробег за цикъла им от долупосочения.10к цикъла абсурд няма такава теслА
  • #10
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    1000 цикъла мерени в лаборатория, за няколко месеца нямат нищо общо с 1000 цикъла в автомобил за 20 години. Тойота не виждам как отстъпва по ефективност на Тесла, говорим за реална консумация, не лъжливи показания на борд компютър. А това че зареждат бавно зимата е софтуерно ограничение, точно с цел максимално дълъг живот на батерията.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 1 година )
    Объркал си нулите. Новите батерии на Тесла не са с 1 000, а с 10 000 цикъл на живот но не от пълно до празно от 10 до 80%, както обикновено се зарежда. По 350 км пробег са 3,5 милиона, след които капацитета на батерията пада под 80% от първоначалния и ако като нова е минавала 500 км, след 3,5 милиона километра вече минава само 400 км което пак е повече от пробега на чисто нова toyota.