IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla най-после започна да рекламира

Банери на производителя на електромобили се появиха в най-голямата интернет-търсачка

Преди време главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск обяви, че компанията му ще започне да се рекламира – нещо, което до този момент не се беше случвало. А причината беше, че Tesla и Мъск са добре познати на публиката, а търсенето на продуктите на марката е толкова високо, че нужда от реклама нямаше.


Илон Мъск


Нещата обаче се променят и в Google вече се появяват първите реклами на Tesla. В момента все още няма телевизионни изяви и специални кампании, а само няколко „анонимни“ банера на бял фон в най-голямата търсачка в света.

Появата им беше открита от потребители, които при сърфиране в мрежата попаднаха на поредица от изскачащи прозорци на тема „Tesla“. Те се появяват на компютъра им и благодарение на „програмата за прозрачност“ на Google можеха да се видят, че тези реклами са били платени директно от американската компания.


Tesla реклами


Според информациите, към момента рекламните кампании на Tesla са ограничени до САЩ и Великобритания. Не е ясно дали това е първа стъпка към мащабна комуникация или Мъск и екипът му пробват нов експеримент. Някои анализатори все още са убедени, че когато Tesla наистина започне да рекламира, ще го направи по различен начин - с телевизионни реклами и персонализирани банери.
.
Засега е рано да се каже какво ще се случи в бъдеще. Изявлението на Мъск от преди месец, че „може би е дошъл моментът да се отдели малко бюджет за комуникация“ подсказва настъпващата промяна, като тя най-вероятно се дължи на все по-голямата конкуренция, която Tesla среща на пазара на електромоболи. И компанията всячески се стреми да запази лидерската си позиция в областта на нулевите емисии.


0 от 500
  • #48
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ФАКТИТЕ ( преди 1 година )
    Най-добрата реклама са тройките и Y-ките, с които се разминаваме всеки ден в София. Най-добрата реклама е, че Model Y е най-продаваното МПС в целия свят за 2023г. и, че същата е най-продаваната кола в горния клас В БЪЛГАРИЯ от началото на годината, изпреварвайки Ауди, БМВ и Мерцедес на родна земя.
  • #47
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Нали щеше да пестиш от ток,бре обратното на умен.
  • #46
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако за тебе автомобилът е начин да изразяваш себе си и да си склонен да изтеглиш кредит за да подкрепиш Грета тунберг, недей ме обвинява че и аз не съм такъв зеленист. За мен автомобила е инструмент и всеки от автомобилите ми е избран по определени критерии спрямо предназначението за което ще се ползва. В клипа по-долу пътувам до слънчев бряг с четвърти автомобил за тази година. Всеки път с автомобил подходящ за това за което съм тръгнал. Няма универсален автомобил и никога няма да има
  • #45
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 44 ( преди 1 година )
    Правилно си ме разбрал, но на половина. Има други две допълнителни условия и когато бъдат изпълнени ще си купя електромобил. Първото условие е да ми влиза в настоящия бюджет от 20-30 000 лв за автомобил било то втора употреба за автомобил в перфектно техническо състояние. Второто условие ще ми позволи да си купя дори по-скъп електромобил и пак да ми излезе сметката. Трябва да има както законите така и техническата възможност, този електромобил да връща енергия в мрежата срещу заплащане.
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да видим дали правилно съм те разбрал.Караш малко километри и няма да имаш никога електрически автомобил.Само ги хвалиш и спамиш.
  • #43
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 41 ( преди 1 година )
    Колко пъти да ти се обяснява, че за хора които минават под средно 100 километра на ден, което означава 36 000 км годишно, ЗАСЕГА, не могат да спестят и лев, дори да зареждат на нощна тарифа? Преди тези километри бяха 300, миналата година паднаха на 200, а към момента са само 100 И продължават да падат. Когато стигнат 33 км дневно, равняващи се на моя 1000 километра месечно пробег, пак ме попитай. Понеже не можеш да смяташ преди това питай колко са останали километрите, за да не се излагаш отнов
  • #42
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 40 ( преди 1 година )
    15 км и такси очевидно не ми вършат работа, не мислиш ли youtu.be/i2YWeBz7kag хайде да те видим дали си същия антиелектрик, който мама не му е пуснала план с мобилни данни или пък му е забранила приложението YouTube и няма да може да види какво имам предвид? Отговорът на теста е какво виждаш на клипа, по възможност преди 17 часа, когато да се прибереш на домашния рутер, Дечко?
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 38.Ти още нямаш електрически автомобил. Но вече смяташ колко ще спестиш.Рибата в морето,той тигана приготвил.
  • #40
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 37.Караш по 15 км дневно.Защо ти е тогава кола?Ползвай такси. Карай колело.Върви пеш.За токова разстояние кола не ти трябва.
  • #39
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    След време единствената причина за смяна на батерия ще е, че на шофьора не му се чака по целиче на шофьора не му се чака по цели 40 минути за спиране за зареждане на всеки 1000 километра и вместо да спре четири пъти по 10 минути иска да спира само веднъж за 5 минути, въпреки че кара с много по- лека батерия или пък да кара със същата по тегло батерия, която изминава 1000 км без да спира. Но повечето хора така или иначе спират по два-три пъти на 1000 км и не бяха си сменили и настоящите батерии.