IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12 факта за най-необикновения офроудър в историята

Легендата Fiat Panda 4x4 навърши 40 години - и става все по-ценена

Кой е най-великият офроудър в историята? Невъзможно е да се отговори с точност на това, разбира се - десетки модели имат заслуги към способността ни да шофираме извън асфалта, като се започне с първия Spyker с 4х4 от зората на ХХ век, мине се през легенди като Willys Jeep, Land Rover Defender, Toyota Land Cruiser, Mercedes G-Class, Mitsubishi Pajero, и се свърши с Ineos Grenadier, най-новото попълнение в този елитен клуб.
    
     
Fiat Panda 4x4, 1983
    
       
Но между тези внушителни туловища се крие и един дребосък, който неведнъж ги е оставял да му дишат праха извън пътя. Който предлагаше високата проходимост срещу изумително ниска цена, и който гарантираше надеждност най-вече благодарение на гениално простото си устройство. Този дребосък, който навършва 40 години през юни 2023, се нарича Fiat Panda 4х4.
    
     
Историята на Panda 4x4 в 12 любопитни факта (ГАЛЕРИЯ):


  
    

 

 

 

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако става въпрос за офроуд, Пандата може само да диша праха на Сузуки Самурай!
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Колега, да не забравяме, че средата на 80-те години е златната ера на ръждялниците, почти всички производители имат модели които гният още на поточната линия.
  • #5
    27 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Гениална кола е това Според мен е по добра и от Мини. Колкото по елементарно е едно нещо, толкова по здраво и лесно за употреба и обслужване е. Важнотп е да изчитиш дизайна до минимум ,ама все пак да не стане крехко и чупливо. Един приятел имаше навремето Панда. Задната седалка всъщност беше една плоска дъска с дунапрен монтирана на П образна метална рамка. По елементарно, съответно евтино и лесно за ремонт - здраве му кажи!
  • #4
    3 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като имате малко такъв италиански клозет тогава говорете.Вие виждали ли сте някога такъв автомобил? Всичките отидоха за скрап преди 15-20 години.Кво ми приказвате глупости -трета цедка петорна цедка.В София има панда такси.Повозете се в НОВАТА панда и питайте какъв четириколесен *** е.За сведение народът още кара 35 годишни мерцедеси и 40 годишни филксвагени.А фиати след 10-тата година струват по 1000 лева щото са невероятни.Те ако бяха невероятни нямаше да фалират 5 пъти.
  • #3
    5 rate up comment 20 rate down comment
    до 1 ( преди 1 година )
    Италианците са много слаби инбенери почти на нивот на немците като некадърност така че не съм изненадан
  • #2
    22 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За всяка готина кола винаги ще се намери някой да сподели личен опит на базата на някой коптор четвърта цедка, купен за илядо уева от извънредно почтените вносители от Дупница :D
  • #1
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Чудесно е всичко само дето ръждясва много бързо.Вътре пластмасата е ужасяваща.В интериорът има много смисъл грозно е ,но е просторно колкото и странно да звучи.Седалките са халтави и тропат винаги се местят леко напред-нзад.Мотора е непретенциозен но ел часта е отвратителна редовно нещо по светлините и осветлението трепери,мига,гасне пали се,трепти и тн.Особено когато вали дъжд.Парното е добро в бг зими топли добре.Почти съм имал такава за 2 год.Собственикът я продаде за скрап.