IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW призна: Сензорното управление е разочарование

Шефът на компанията се извини на клиентите за „нанесените им щети“

Във Volkswagen винаги са се гордеели с функционалния интериор с ясен дизайн на арматурното табло и интуитивен контрол. Всичко обаче се промени през 2019 г., когато се появи осмото поколение на Golf. При него германците решиха да опитат нещо ново и заложиха на сензорно управление, което явно не е било добра идея.


VW Tiguan


То се появи малко след това на VW ID.3, както и на други модели на масови марки от VW Group. Сега концернът отчита това като сериозна грешка, като това става ясно от думите на изпълнителния директор на Volkswagen - Томас Шефер. В интервю за Autocar, той беше категоричен, че сензорните контроли са причинили много щети.

„Наясно сме, че по този начин разочаровахме много от клиентите ни, които определено не заслужават това. Затова бързо трябва да отстраним щетите, които причинихме“, коментира Шефер.


VW Tiguan


Първият модел, който ще получи променената система, ще бъде новото поколение на Tiguan (на снимките). След това същото ще се случи с обновения Golf, както и с комбито Passat, чиято нова генерация е разработка на Skoda и ще излезе заедно със следващия Superb.

На снимки на долната централна конзола на новия Tiguan се вижда въртящо се копче с вграден OLED-екран. Той е за регулиране на силата на звука и на цветовете на околната светлина, както и за избор на режимите на шофиране на системата 4Motion Active Control.


VW Tiguan


Явно във VW няма да се върнат към наличието на много конвенционални контроли в колите си, тъй като в днешно време всичко е свързано с поставянето на големи екрани и интегрирането на повече функции в информационно-развлекателната система. В случая на Tiguan, екранът ще е 15-инчов.

Шефер допълва, че преработката на кабините на VW изисква „огромен екип" и отнема „доста време" за работа с „електронна таблица в Excel, голяма колкото стая". Той е категоричен, че компанията не трябва да обърква клиентите си, като предлага изцяло различна интериорна концепция, когато се пусне нов модел.


0 от 500
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Танко ( преди 1 година )
    До#3.Голф 3 е най- голямото разочарование на ФВ.
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Ванко ( преди 1 година )
    След голф3 всичко във Фолксваген е разочарование
  • #2
    20 rate up comment 8 rate down comment
    ГН ( преди 1 година )
    Дам, Мазда 3 2022 година в сравнение с Голф 8 наистина е доста функционално вътре. С голфа из неравностите не може да си усилиш климатика, да не говорим, че вътре е доста евтини материали. Готино футуристично е при Голфа, но при Мазда си личи премиум качество и пипнато всяко нещо .
  • #1
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    И на всичкото отгоре крайния клиент плаща за тази абсолютно ненужна "екстра"! Типично за германците между другото....