IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

За пръв път: най-продаваният премиум модел в България не е германски

Ето кои са били най-популярните автомобили от високия сегмент от началото на 2023

След като ви запознахме с най-продаваните масови автомобили в България в масовия сегмент, идва ред да обърнем внимание и на премиум сегмента. Има само един проблем: не съществува ясна дефиниция що е то "премиум". Според някои понатието изисква определени нива на комфорт, определена мощност на двигателите и високо качество на материалите. Но според доминиращото схващане премиум са просто онези модели, които се продават на осезаемо по-висока цена от аналозите си в масовия сегмент. Статистиката е на база нови регистрации в МВР за първите четири месеца на 2023, категории M1 и N1.
   
    
Най-продаваните премиум модели в България (ГАЛЕРИЯ):


  
  

 

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    премиум някой знае ли какво е значението нещо като купуваш едно втори продукт безплатно
  • #22
    6 rate up comment 7 rate down comment
    VAYK ( преди 11 месеца )
    Смятай а Тесла даже нямат предсавители у нас! Ако имат едва ли някой ще си купува нещо друго!
  • #21
    16 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тесла е премиум, колкото и Фолксваген, т.е. николко. Две коли са за изхвърляне от класацията.
  • #20
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Нито народната германска кола е премииум, нито народната електрическа кола.
  • #19
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Кое му е премиума на модел У? Хахах
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    до 11 ( преди 11 месеца )
    Тоест "премиум" се определя от селския мозък, чиито понятия за света се определят от Би тивиту, но пък който е много ревнив някой да не нареди струващата 120,000 Тесла или Туарега, който се прави от същите компоненти и на същата поточна линия като Порше Кайен, наравно с неговия 23-годишен пушещ Мерджан за два бона без малко, който единствен му дава самочувствие и опора в живота
  • #17
    14 rate up comment 1 rate down comment
    край ( преди 11 месеца )
    *** е като косовар - роден е за "премиум". На деда му ралото още не е изгнило под сайванта. В мазата още има резервни части за москвича на тате ама той си сака "премиума". В хубавите държави се карат малки, екологини, икономични колички. Колата при нормалните хора е за да се придвижваш а не да мачкаш хората с 3тона, да ги душиш с 4 бурии отзад и да се мислиш за важен с дирник на кравешката кожа.
  • #16
    11 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    Преди появата на тесла, нямаше никакви колебания какво е премиум автомобил! След това комплексарчетата толкова се нацупиха, че качество на Дачия се продава на цената на S класа, че неспорно пищят, че не качеството, а цената е важна за да бъде една кола премиум! Това е! Какво има да се спори!!!То е като разните ЛГДБТ+! Ти им казваш,че имат права като всички останали,те си правят прайдове да врещят за права!Чакаме и Тесла прайд скоро!
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 11 месеца )
    Според теслопитеците премиум не означава високо качество на материали, изработка, екстри и лукс, а просто наличие на балами да дават много пари за малко качество!!! ОК, съгласен съм с вас! С такова признание, че теслопитеците са прости, няма как да не се съглася! S - класа и Model Y в една класация....я се събудете бе!!!
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Мнението отдолу е за жицата #10 а не до #4. Съжалявам за недоглеждането.