IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan шокира с цената на обновения GT-R Nismo

Топ-версиятна на спортното купе струва със 100 000 долара повече от базовия модел

Обновеният Nissan GT-R дебютира през януари, като получи ново лице и по-добри пропорции. С визуалните промени идват годишните увеличения на цените. За потенциалните купувачи от САЩ ще има огромна разлика между базовия модел и топ-версия GT-R Premium, разработена от подразделението Nismo.


Nissan GT-R


По-конкретно – стандартният Nissan GT-R, моделна година 2024, сега стартира от 120 990 долара. Цената на топ-версията започва от 220 900 долара, като и в двата случая при продажба в Щатите се добавя задължителна такса от 1895 долара от Nissan. Това води до изходни цени от 122 885 и 222 885 долара.

Всички GT-R се възползват от леко подобрена аеродинамика, но при Nismo е добавена голяма доза въглеродни влакна към сместа. Използва се върху покрива, предния капак, капака на багажника, предните и задните панели, корпусите на огледалата, страничните прагове и задния спойлер.


Nissan GT-R


Ексклузивната модификация Nismo също осигурява допълнителна притискаща сила и подобрено механично охлаждане. Под капака 3,8-литровият V6 с двойно турбо все още произвежда 600 к.с., докато при стандартния GT-R мощността е 565 к.с.

За тези, които не искат стандартен GT-R, но не могат да платят допълнителните 100 000 долара за въглеродни влакна, може да се поръча T-spec пакет. Той предлага някои от функциите на Nismo - спирачки, колела и софтуер, настройка на окачването, както и някои специални цветове, налични само за пакета T-spec.


0 от 500
  • #6
    19 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Този Нисан, макар и да не съм почитател на японските марки, не е добър само до 100. Колата има страхотно пътно поведение сравнимо с това на коли в пъти по-скъпи и такова каквото вашата смешна ТеслА, която е маневрена колкото ролкова кънка. Факт, е че всички електропитеци разбират от коли, колкото див глиган от чиста вода.
  • #5
    3 rate up comment 11 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    А вие джапанофилите така и не се научихте да говорите едно и също и постоянно се извъртате. Нали точно това ви беше гордостта за този автомобил толкова години - че ускорява до 100 за много по-бързо отколкото много по-скъпи автомобили. Тогава и дума не обелвахте за певците под капака. А сега рязко сменихте репертоара. За тебе може и да е песен, защото това ти е закодирано от детството, но повярвай за днешните млади хора е просто шум, досаден и ненужен шум. Усещането е залепяне за седалката.
  • #4
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За 15 години тези са продали толкова нисани колкото мерцедес на подобна цена продават за 1.5 год.Очевидно балъците не са много
  • #3
    26 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електриците, явно в главата ви е само времето от 0-100 или подобни мерилки, където ел. коли са по-добри безспорно. НО .. го няма усещането за кола. Няма го звука на певиците под капака.. няма го усещането за нещо "живо", няма я емоцията. Неща, които явно няма да разберете.
  • #2
    11 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На това низмо само карбонът му струва колкото цяла тесла от най-скъпите и пак е по-бавен от нея.
  • #1
    7 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хайде сега някой да ми каже че електромобилите са скъпи? Години наред най-голямата гордост на този nissan беше че е най-бързият автомобил от 0 до 100 на прилична цена. А сега дори базовия му модел струва повече отколкото напълно оборудван , Plaid който го разбива от 0 до 100. За цената на низмо можеш да си купиш точно два Plaid