IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan шокира с цената на обновения GT-R Nismo

Топ-версиятна на спортното купе струва със 100 000 долара повече от базовия модел

Обновеният Nissan GT-R дебютира през януари, като получи ново лице и по-добри пропорции. С визуалните промени идват годишните увеличения на цените. За потенциалните купувачи от САЩ ще има огромна разлика между базовия модел и топ-версия GT-R Premium, разработена от подразделението Nismo.


Nissan GT-R


По-конкретно – стандартният Nissan GT-R, моделна година 2024, сега стартира от 120 990 долара. Цената на топ-версията започва от 220 900 долара, като и в двата случая при продажба в Щатите се добавя задължителна такса от 1895 долара от Nissan. Това води до изходни цени от 122 885 и 222 885 долара.

Всички GT-R се възползват от леко подобрена аеродинамика, но при Nismo е добавена голяма доза въглеродни влакна към сместа. Използва се върху покрива, предния капак, капака на багажника, предните и задните панели, корпусите на огледалата, страничните прагове и задния спойлер.


Nissan GT-R


Ексклузивната модификация Nismo също осигурява допълнителна притискаща сила и подобрено механично охлаждане. Под капака 3,8-литровият V6 с двойно турбо все още произвежда 600 к.с., докато при стандартния GT-R мощността е 565 к.с.

За тези, които не искат стандартен GT-R, но не могат да платят допълнителните 100 000 долара за въглеродни влакна, може да се поръча T-spec пакет. Той предлага някои от функциите на Nismo - спирачки, колела и софтуер, настройка на окачването, както и някои специални цветове, налични само за пакета T-spec.


0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Йеах ( преди 1 година )
    Попов, съгласен съм със сравнението за жените, но масовката гань0вци не харесват слаби и стройни, а изкуствени и грозни, с пликчета и импланти.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер е колата, който може да си я вземе ще си я кара с кеф. Много други няма да имат тази възможност и имат да говорят как не става , как е стар модел, как имало електрички по-бързи и т.н.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Че кой ти дава наклон дали да избереш нисана или теслата? Всеки си има глава на раменете и своите емоционални и технически предпочитания. Двата автомобила си имат предимства и недостатъци и всеки може да си избере каквото си пожелае или пък някакъв трети още по-добър. Тук коментираме единствено и само, че електромобилите на този фронт са по-евтини от автомобилите с ДВГ, защото цената е лесно измерим и сравним критерии и не се влияе от емоции.
  • #13
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Тесла та Тесла и пак Тесла. Ами не я щем бре. Не я искаме. Не искаме пеееерфектната , искаме си старите бензинови таралясници. Няма да ви обяснявам защо. Няма да разберете. Така както е модерно жените да са слаби, стройни , някой харесваме по сочни, с дупета и ***. И това няма да го разберете. Щото не знаете как точно да им се насладите ни на колите ни на жените. И няма за какво да спорим. Просто не ни се натрапавайте с вашите виждания. Имаме си наши.
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До10 ( преди 1 година )
    Ето го още един дето минава по 1000 км с едно зареждане и смята че може да направи 50 обиколки на нюрбургринг с един резервоар. Ти да не мислиш че ще стигнеш с един резервоар от софия до бургас с твоя въображаем 5 литров осмак. Ако наистина притежаваше такъв щеше да знаеш, че е невъзможно. А при спазване на ограниченията, дори Тесла модел 3 стига без презареждане. Затова вече мантрата софия бургас вече не върви и минахте на софия синеморец.
  • #11
    3 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Какви завои бе клоун къде в Тексъс има завои.Хората си правят бързи коли да стигат от точка А до точка Б твя да не ти е разкаляната европа със средна скорост на движение 60км/ч
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До #5 ( преди 1 година )
    Усещане за залепяне за седалката викаш. Искаш ли да се качим на Тракия с крайна дестинация Синеморец например и да започнем да усещаме залепянето за седалката, ти на твоята кола с електромотор, без значение какъв, а аз - на моята японска с петлитров бензинов осмак? Кой от двама ни според теб ще го изпитва по-дълго време преди да трябва да спре да презареди и кой ще пие пръв бира на плажа?
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Ако беше чак толкова добър този nissan, нямаше да изпревари старата Тесла Плайд само с 15 секунди на Нюрбургринг. Със старите спирачки заради високото тегло теслата приключваше още на половината писта и прегряваше спирачките, а след това трябваше да намалява отдалече. Тогава и максималната скорост беше ограничена до 250 км в час, а сега е 330. Има и по-добри гуми. Скоро се очаква да бие времената на абсолютно всички нисани
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 и 7 ( преди 1 година )
    Така е. Никой не оспорва че по-лекия автомобил може да мине през завоя с по-голяма скорост. Но пропускате, какво се случва след завоя. Точно днес една друга електричка счупи 23 рекорда за един ден. Както за ускорение така и за спиране. До 0-400-0 км/ч
  • #7
    15 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Теслата е като мустангите едно време, бързи са ама само на правата. С това тегло можете да забравите да влезете в завой със скоростта на Нисана. Виждал съм на какво е способен и това Теслата не може да го постигне ...