fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #93
    АнтиГлобалист ( преди 1 година )
    Ако някой все още не знае за какво ще послужи зелената сделка да чете. До скоро всичко беше теория на конспирацията, но последните години тези уж теории стават реалност. Клаус Шваб ги е написал от години нещата, които се случват. Тези, които са такива яростни фенове на електрификацията да се замислят малко, ако има с какво и ако не са им промили вече мозъчните полукълба. Същото беше с налагането и принуждаването да се ваксинираме. Съвсем скоро беше и не може да сте забравили. Сега е същото...
  • #92
    АнтиГлобалист ( преди 1 година )
    Когато нещо започне да се налага агресивно без пазарни принципи, а само политически си имам не едно, а две наум. В случая агресивното налагене на електромобилите има много цели, които нямат нищо общо с екология, климат и здраве на хората. Само погледнете кои така яростно ги прокламират и ще ви стане ясно, че целите са съвсем други. Точно хората от Давос и задкулисното световно управление искат да редуцират човечеството до 1 златен милиард и в същото време искат зелена сделка и електрификация.
  • #91
    До 87 ( преди 1 година )
    Е нали искаше цените да са равни, а пробегът с едно зареждане и времето за зареждане същото. Да приемем че след 10 години дизелова и електрическа баничарка струват еднакво, но дизеловата минава само 500 км с едно зареждане и 300 км се зареждат за 10 минути, а дизеловата са и сложили резервоар за 1500 км и се зарежда за три минути. Тогава коя ще избереш? Наистина ли пробегът с едно зареждане ще ти е толкова важен? Дизеловата ще зарежда 30 000км за час зареждане, а електрическата само 1800
  • #90
    До 87 ( преди 1 година )
    Е нали искаше цените да са равни, а пробегът с едно зареждане и времето за зареждане същото. Да приемем че след 10 години дизелова и електрическа баничарка струват еднакво, но дизеловата минава само 500 км с едно зареждане и 300 км се зареждат за 10 минути, а дизеловата са
  • #89
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти сигурен ли си, че тези тесли са зареждали два часа и са изминали 1 000 км за 7 часа шофиране? Ако си сигурен, сигурен ли си че можеш да караш с 140 км средна скорост, след като никога през живота си не си вдигал поне за секунда толкова за да погледнеш колко е моментния разход и когато те попитах за него каза, "не съм сигурен че баничарката може да вдигне толкова"Хайде поне веднъж вдигни за да кажеш колко ти е разхода при тази скорост пък тогава обяснявай как минаваш 1 000 км за 7 часа
  • #88
    Турбо ( преди 1 година )
    Тези 1000 километра ще ги мина за толкова,колкото позволяват ограниченията на скоростта и пътните условия.За електромобил добави поне +2 часа за две зареждания т.е. ще пристигнеш 2 часа след мен.
  • #87
    Турбо ( преди 1 година )
    До 81.Не се прави на пръднал заек в люцерна.Разбира се 110 лв е повече от 99лв,но как с 11лв/100 ще избиеш разликата от 50 х.лв. за по скъпия електромобил?
  • #86
    до#85 ( преди 1 година )
    Научи се първо ти да отговаряш на въпросите на хората и тогава да си задаваш твоите! Нали статията беше от 2017 г. После почна други глупости да пишеш. Хайде спри се с глупостите си! В Германия и не само там да караш електромобил е по-скъпо отколкото да караш бензинов хибрид на Тойота среден клас. Да не говорим, че и цената на електрокара е доста по-висока, което още повече обезсмисля притежаването на елетрическа кола. Да не говорим, че Тойота ти дават 10 г. пълна гаранция на цялата кола.
  • #85
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    "Да ти сметна за дизел,тесльо.1000 км при днешните цени ми излиза 110 лева, зареждане за 2-3 минути без досадното търсене и висене по зарядни станции." А за колко време ще ги минеш тези хиляда километра са 110 лв? Не се прави на ударен и веднъж поне отговори от първия път? Знам че отговорът не ти харесва и ще се опиташ да си калкавиш поне две седмици докато отговориш и те преследвам по темите.
  • #84
    До 82 ( преди 1 година )
    "Средната консумация е 24,9 kWh, а не както лъжат от Тесла." Сега погледнах и дори Tesla Plaid с три двигателя и над 1000 коня мощност, харчи 25,5 , тоест 255 киловатчаса за 1 000 км при температури по маршрута между 2 и 7 градуса, тоест зимно време с включено отопление и минават маршрута за 9 часа и 10 минути. Смятай къде е тесла, а къде е toyota с над 300 киловатачаса за много по-малък автомобил който изминава маршрута за 14,5 часа.
fallback
Последни