fallback

Tesla изтегля 1,1 млн коли заради риск от катастрофи

Сервизната акция е за Китай и ще засегне Model S, X, 3 и Y

Китайските власти наредиха на автомобилния производител Tesla да извърши масово изтегляне на своите електрически превозни средства, съобщава Beijing Daily Press. Сервизната кампания ще засегне 1 104 622 автомобила.

Това са Model 3 и Model Y, произведени в завода на Tesla в Шанхай, а също така Model X и Model S, внесени от САЩ. Всички те са произведени от 12 януари 2019 г. до 24 април 2023 г. Кампанията по изтеглянето им започва на 29 май.

Причината за сервизната акция е работата на системата за възстановяване на енергията или по-скоро липсата на възможност на водача да избере режим за възстановяване. При него моторът работи като като генератор и връща част от енергията към батерията. Рекуперацията се активира чрез натискане на спирачката и отпускане на педала на газта.

Властите в Китай също така считат за опасност липсата на предупреждения за твърде дълго натискане на педала на газта, което може да се окаже случайно. Коригирането на двете функции ще бъде извършено чрез актуализиране на софтуера, което при Tesla става от разстояние.

fallback
  • #113
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    Конкретната тесла мисля че беше от онези дето вдига 320 км в час. Дали ще я кара само със 140, дори и да не вдига повече от 180? Дали ще можеш да му поддържащ темпото или буталата ще хвръкнат през капака? Ще има време да спре дори два пъти по за 15 минути и пак няма да го стигнеш, въпреки че със 140 км/ч ще стигне с едно зареждане, защото има голяма батерия.
  • #112
    Турбо ( преди 1 година )
    На нагласени рекламни тесларски клипове не вярвам.На тези клипове Тесла винаги изразходва малко енергия,зарежда за минути на мега гига чарджъри.Нещо което го няма в нашата реалност.Почети в някой форум на собствениците на Тесла и ще разбереш.
  • #111
    До 108 ( преди 1 година )
    Точно затова има много голямо значение какъв електромобил се купуваш и точно затова тесла има толкова голям пазарен дял. Същият маршрут се изминава с електромобила на toyota не за 9 часа и 20 минути и 186kWh, а за 14 часа и 25 минути с 302kWh и спиране на много повече зарядни станции. youtu.be/hXRp357Usq4 Пет часа повече за зареждане, дали ще доведат много клиенти за toyota?
  • #110
    Турбо ( преди 1 година )
    Мотора ще издържи,сигурен съм.Само ще му съкратя ресурса в изминати километри.
  • #109
    анонимен ( преди 1 година )
    За тези които имат интернет и могат да гледат клипове, защото почти никой антиелектрик не може да гледа youtube по неразбираеми за мен причини, ето и линка за теста на 1000 километра на тази тесла модел 3. Времената и таблиците с резултатите и на други електромобили са след 20-та минута, ако не ви се губи времето да го гледате целия. youtu.be/CPrhudJiD98
  • #108
    Турбо ( преди 1 година )
    Минавал съм и повече от 1000 км,пътувал съм из цяла Гърция по островите.В Румъния също.Налагало ми се е да обиколя от Североизточна България до Плевен Монтана Видин София Петрич Пловдив Хасково Бургас и обратно в къщи.Не за един ден разбира се,преспивам в хотел зареждам на бензиностанция и продължавам.С електромобил ще има да спя по зарядните станции.
  • #107
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако я покараш само от бургас до софия със 140 км ще хвърли кърпа, камо ли да я караш така хиляда километра! Но иначе много те бива да плюеш по електромобилите какво могат и какво не могат.
  • #106
    анонимен ( преди 1 година )
    Като намериш някой ден безплатен интернет и можеш да изгледаш, мога да ти дам видеото да го прегледаш. 1000 километра изминати за 9 часа и 20 минути със 186 киловатчаса. Но пък поне си гледал и клип в българия със 130 км в час и 16,2 kWh на 100 км. Поне 100 пъти е даван за пример. Скоро ще правят в България разни тестове с една Тесла Плайд. Ако искаш мога да те уредя да участваш в клипа с баничарката от бургас до софия или обратно да видим кой ще стигне първи и дали баничарката ще оцелее.
  • #105
    Турбо ( преди 1 година )
    Обещавам да засека при първа възможност. Разхода от 4,5 е среден разход,движил съм се с 90 на първокласен път,50 в населено място,140 на магистрала,където колкото позволяват пътните условия.С 90 км/ч на равно моментния разход пада под 4/100.С един резервоар мога да мина над 1000 км.Почна старите фурнаджийски номера, пробега стана 1500 км.С 140 км/ч разхода ти е много по висок от 18,6 квтч,по скоро над 25 квтч.
  • #104
    До турбоантиелектрик ( преди 1 година )
    "Къде има 1000 км магистрала в България?" Е като няма 1 000 км път в България, къде смяташ да ги минаваш тези 1500 км без да спираш , за да ти е жизнено необходим пробег от минимум 1500 км с едно зареждане или го правиш само от скръндзавост да не зареждаш на скъпи зарядни станции, които колкото и да са скъпи, са по-евтини отколкото да караш на нафта? При 79 ст. за киловатчас след първото от много следващи намаления, 18,6 киловатчаса струват 14,60лв колкото 5,8/100 Дизел. На нощна около 1л/100
fallback
Последни